آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان
کد خبر: 4177768
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸

آغاز ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی گفت: ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری از 14 آبان ماه آغاز می‌شود.

حسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالیحسن ناهیدی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از یکشنبه 14 آبان ماه سال جاری به مدت یک هفته از ساعت 8 تا 18 در فرمانداری مرکز استان آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: این انتخابات جمعه 11 اسفندماه سال جاری همزمان با انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

ناهیدی با اشاره به اینکه امروز آخرین مهلت نام نویسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: تا پایان روز سه شنبه دوم آبان ماه ۱۳۲ نفر شامل 114 نفر آقا و 18 نفر از بانوانی که ثبت نام اولیه را انجام داده بودند، نام‌نویسی خود را نهایی کردند، که از این تعداد ۱۹ نفر از داوطلبان از حوزه انتخابیه اسفراین، ۳۰ نفر از شیروان و ۸۳ نفر نیز از بجنورد هستند.

وی تصریح کرد: امروز چهارشنبه چهارم آخرین فرصت ثبت‌نام نهایی دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و کسانی که پیش ثبت‌نام کرده‌اند، اگر می خواهند ثبت‌نام خود را نهایی کنند، این کار را به لحظه‌های آخر موکول نکنند زیرا این مهلت تمدید نخواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی گفت: در پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات، ۴۱۱ نفر در سه حوزه انتخابی خراسان‌شمالی نام‌نویسی کردند.

انتهای پیام
captcha