ضبط تلاوت قاریان ممتاز پس از یک دهه در شبکه فارس
کد خبر: 4177811
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳

ضبط تلاوت قاریان ممتاز پس از یک دهه در شبکه فارس

تلاوت قاریان ممتاز فارس پس از ۱۰ سال در صدا و سیمای استان در قالب برنامه «رایحه وحی» برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری ضبط شد.

ضبط تلاوت قاریان برجسته، شبکه فارسبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس، احمد پهلوانیان،‌ مدیرکل صدا و سیمای فارس امروز، 3 آبان‌ماه گفت: ضبط تلاوت قرآن کریم در پاسخ به درخواست مخاطبان و نیاز مبرم صدا و سیما به تلاوت‌های جدید با حضور قاریان ممتاز و نام آشنای فارس پس از ۱۰ سال انجام شد.

مدیرکل صدا و سیمای فارس افزود: این برنامه با عنوان «رایحه وحی» با حضور ۳۰ قاری مطرح استان در ۵۰ برنامه ۵ دقیقه‌ای با همکاری شورای عالی قرآن سازمان صدا و سیما ضبط و تولید شد.

وی ادامه داد: در این برنامه، قاریان نوجوان، جوان و پیشکسوت، تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید را با جدیدترین دستورالعمل‌ها و روش‌های قرائت، انجام دادند و کارشناسان شورای عالی قرآن سازمان صدا و سیما بر کار آنان به صورت کیفی نظارت کردند.

پهلوانیان همچنین  ابراز امیدواری کرد: پخش تلاوت‌های جدید قاریان برجسته از شبکه استانی و دیگر شبکه‌های رسانه ملی، رضایت مخاطبان را به دنبال داشته باشد و انوار قدسی و برکات معنوی قرآن کریم در جامعه اسلامی و زندگی مخاطبان بیش از پیش جاری و ساری شود.

بنا بر این گزارش، برنامه «رایحه وحی» به تهیه‌کنندگی جلیل ولی بیگی، کارگردانی سیداحمد حجازی، نور و تصویر مهدی یوسفی و صدابرداری سیدجواد هاشمی در سیمای فارس تولید شده است.

انتهای پیام
captcha