دستگاه‌های متولی به تقویت پایه‌های ایمانی جامعه بپردازند
کد خبر: 4178367
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۳
حجت‌الاسلام مطیعی:

دستگاه‌های متولی به تقویت پایه‌های ایمانی جامعه بپردازند

نماینده ولی فقیه در سمنان با بیان اینکه شایسته است دستگاه‌های متولی به تقویت پایه‌های ایمانی جامعه بپردازند، گفت: خدمت‌رسانی به مردم مایه ایجاد امید در جامعه است.

ارسالی//دستگاه‌های متولی به تقویت پایه‌های ایمانی جامعه بپردازند

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان، امروز، 6 آبان در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند تعداد هنجارشکنان را بیشتر از واقعیت نشان دهد، اظهار کرد: امام حسن عسکری (ع) فرمودند «خصْلَتانِ لَیْسَ فَوْقَهُما شَیءٌ الاْیمانُ بِاللهِ، وَنَفْعُ الاْخْوانِ» دو ویژگی وجود دارد که بالاتر از آن‌ها چیزی نیست: ایمان به خدا و رساندن نفع بیشتر به مردم.

وی ادامه داد: رهبر انقلاب بارها بر تزریق ایمان به جامعه و امیدبخشی تأکید داشتند که شایسته است دستگاه‌های متولی به تقویت پایه‌های ایمانی جامعه بپردازند.

امام جمعه سمنان با تأکید بر اینکه خدمت‌رسانی به مردم مایه ایجاد امید در جامعه است، یادآور شد: همانطور که در آموزه‌های دینی نیز تأکید شده، بهترین مردم، سودمندترین آن‌ها برای دیگران است.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به شهادت حضرت فاطمه معصومه(س) افزود: ایشان الگوی بی‌نظیر عفاف و حجاب هستند که بر این اساس موضوعات مرتبط با عفاف و حجاب نیازمند پیگیری دقیق در حوزه اجراست؛ البته همه افراد هم مردان و هم زنان را شامل می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان «ضعف در اجرا» را مهم‌ترین چالش بخش فرهنگ بویژه حوزه عفاف و حجاب برشمرد و گفت: بخش عمده‌ای از مردم حجاب را عامل تحکیم بنیاد خانواده دانسته‌اند اما از آن سو دشمن تلاش می‌کند با تبلیغات رسانه‌ای، مسئله را وارونه جلوه دهد. 

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان متذکر شد: از مسئولان و مدیران انتظار می‌رود نسبت به موضوع حجاب و عفاف اهتمام بیشتری داشته باشند لذا اینکه یک مدیر یا مسئول در بازار، رستوران یا یک جای دیگر نسبت به عفاف و حجاب کم‌توجهی کند، پذیرفتنی نیست زیرا مدیران باید در تراز نظام جمهوری اسلامی باشند.

وی از اجرای طرح آرمان روح‌الله که توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در دست اجرا است، خبر داد و افزود: این برنامه باید با برنامه‌های زیربنایی و محتوایی همراه باشد.

حجت‌الاسلام مطیعی با اشاره به در پیش بودن برگزاری کنگره ملی «ابن یمین فریومدی» گفت: ترویج و معرفی ویژگی‌های این افتخار فرهنگی استان، در دستور کار دست‌اندرکاران این کنگره قرار داشته باشد.

انتهای پیام
captcha