نشست شورای اقامه نماز رامسر برگزار شد
کد خبر: 4178682
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

نشست شورای اقامه نماز رامسر برگزار شد

نشست شورای اقامه نماز شهرستان رامسر با حضور حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران در این شهرستان برگزار شد.

نشست شورای اقامه نماز شهرستان رامسر

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز مازندران، نشست شورای اقامه نماز شهرستان رامسر با حضور حجت‌الاسلام عباسعلی ابراهیمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران، سیدیوسف هاشمی، معاون فرماندار و اعضای شورای اقامه نماز شهرستان رامسر، یکشنبه هفتم آبان ماه در در فرمانداری رامسر برگزار شد.

مدیر ستاد اقامه نماز مازندران، در این نشست گفت: نماز رکن اصلی دین است و باید اصلی ترین جایگاه را در زندگی مردم داشته باشد.

وی افزود: حیات طیبه انسان در سایه حاکمیت دین خدا، وقتی حاصل خواهد شد که انسان‌ها معرفت دینی یافته و با باورهای درونی یاد خدا را زنده نگهدارند، در چنین مقامی هر کس در زندگی دینی، خودش را بدهکار فرامین الهی می‌داند و به هیچ‌وجه عمل خلافی را مرتکب نمی شود، پایه این مهم مفهوم عملی «ان الصلاه تنها عن الفحشا و المنکر» بیانگر این فرهنگ نورانی است.

ابراهیمی با اشاره به شرح وظایف و مأموریت‌های ستاد اقامه نماز در حوزه‌های فرهنگی، آموزشی و پژوهشی، تصریح کرد: نظارت و ارزیابی و زیباسازی و فراهم کردن تجهیزات نماز خانه‌ای، جدی گرفتن نماز جماعت در اول وقت، پرداختن به امر آموزش کارکنان با توجه به برنامه‌های تدوینی و ارائه شده برابر تفاهم‌نامه از طریق ستاد اقامه نماز مرکز و استان، تبلیغات محیطی نماز در سطح شهرها و اجلاس کشوری و استانی نماز و تبلیغ جشنواره فرهنگی ـ هنری فجر تا فجر در سطح شهرستان‌ها از جمله برنامه‌های ستاد اقامه نماز است.

در ادامه این نشست اعضای حاضر به ارائه نقطه نظرات  خود در باره موضوع های مطرح شده  پرداختند.

انتهای پیام
captcha