دشمنان در فضای مجازی قصد بازخوانی انقلاب را به دروغ دارند
کد خبر: 4179020
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی؛

دشمنان در فضای مجازی قصد بازخوانی انقلاب را به دروغ دارند

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز دشمنان تلاش می‌کنند به وسیله فضای مجازی بازخوانی انقلاب را به دروغ بازگو کنند، آنان فضای مجازی را به دروغ پر از اطلاعات نادرست می‌کنند تا در بین جوانان شبهه ایجاد کرده و ذهن آنان را مورد هدف قرار دهند.

سردار محمد اشعری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌شمالی، سردار محمد اشعری، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نهم آبان ماه در اجلاسیه شهدای وحدت ،یادواره شهدا سردار محمدزاده و شوشتری که در محل مصلی امام خمینی (ره) بجنورد برگزار شد، با بیان اینکه میل به وطن، انقلاب اسلامی و حیات اسلام سبب شد تا شهدا از جان خود گذشته و مقابل دشمنی که تا دندان مسلح بود بایستند، افزود: شهدا مقام والای خود را از امام انقلاب آموختند که باید در کنار مردم و برای مردم باشند و در همین راستا از سنین نوجوانی و جوانی وارد عرصه مبارزه و خدمت شدند و به مقام عبودیت و فدا شدن برای انقلاب، ملت و حیات دادن به انقلاب و ملت رسیدند.

وی با اشاره به وضعیت مردم فلسطین، اظهارکرد: حماس یک چهارم از نیروهای خود را به میدان آورده در حالی که میزان بمب‌های فرود آمده بر غزه با هیروشیما و ناکازاکی برابری می‌کند و در حقیقت اسرائیل جرات حمله زمینی به غزه را ندارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقاومت نیروهای حماس، و انگیزه الهی موجود در میان آنان از هشت سال دوران دفاع مقدس ایران اسلامی نشات گرفته است.

وی با اشاره به مظلومیت مردم فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی، گفت: ملتی که از مرگ نمی‌ترسد هیچگاه در برابر ظالمان کوتاه نخواهد آمد و دشمنان از این فرهنگ مقاومت غافل بودند.

اشعری با بیان اینکه روح و فکر انقلاب، جهاد و شهادت از پیدایش اسلام عامل اصلی سعادت انسان‌ها و پیشرفت در همه عرصه‌ها است، افزود: امروز دشمنان می‌خواهند در فضای مجازی ذهن و اعتقادات جوانان این مرز و بوم را تسخیر کرده و آنان را تغییر دهند غافل از اینکه شهدا در این مرز و بوم به منظور عدالت طلبی و دفاع از اسلام و آزادگی جان خود را فدا می‌کنند.

وی با بیان اینکه در قاموس کلمات دو کلمه مجاهدان و شهدا همواره از ارزش بالایی برخوردار است، گفت: امروز هم زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از اجر شهید نیست زیرا راه آزادگی و سعادت بشری را به همگان نشان می‌دهیم.

اشعری با بیان اینکه عدالت هیچ‌گاه به ذائقه کافران و دشمنان خوش نیامده و نمی‌آید، افزود: هرگاه اسلام در میان سلطه ظلم و ستم طلوع می‌کند جنگ با مسلمانان شروع می‌شود.

وی با بیان اینکه در جنگ تحمیلی جبهه غرب و شرق مقابل ایران ایستادند، گفت: این در حالی‌ست که روح اسلام در انقلاب اسلامی ایران بود و در دوران دفاع مقدس توانستیم عزت برباد رفته خود را بدون حتی از دست دادن یک وجب از خاک سرزمین خود بدست بیاوریم.

وی ادامه داد: امروز دشمنان، ایران را تهدید به برجام‌های مختلف می‌کنند و یا اینکه در داخل کشور گفته می‌شود فلان سد، راه، جاده و بیمارستان را ایتالیایی و آلمانی‌ها ساخته‌اند در حالی که از دوران دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان در آن دوران خیلی سخنی به میان نمی‌آید.

اشعری با بیان اینکه امروز راه هوایی، زمینی و دریایی برای ضربه به این کشور بسته است، گفت: دشمنان از طریق فضای مجازی و هوش مصنوعی خواهان ایجاد نقطه‌های سیاه در ذهن جوانان هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تمام قدرت دست به شبیخون فرهنگی زده‌اند تا ذهن‌ها را درگیر کند، افزود: این در حالیست که امروز جوانان ما با توانمندی خود پیشرفت‌های زیادی داشته‌اند که سبب دست و پا زدن دشمنان شده است.

اشعری بیان کرد: امروز هر کسی در هر جایی از کشور خدمت کند در صف جهاد و مبارزه است، جایگاه شهید و شهادت و جایگاه مجاهد در اوج همه جهادها قرار دارد زیرا هر دو با خدا معامله می‌شود.

وی افزود: امروز دشمن در جبهه‌های مختلف در مقابل انقلاب سنگر گرفته و با مدد شهدا و هدایت رهبر معظم انقلاب از این سنگر‌ها عبور خواهیم کرد.

اشعری با اشاره به جانفشانی‌های سردار محمدزاده و شوشتری از شهدای وحدت، یادآورشد: شهدای وحدت نماد خدمت، وحدت و افتخار همه ما و به ویژ‌ه افتخار خراسان‌شمالی است.

انتهای پیام
captcha