جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد + عکس
کد خبر: 4179052
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۴

جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون چهارمحال‌وبختیاری آغاز شد + عکس

دومین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون چهارمحال‌وبختیاری همزمان با سراسر کشور به یاد طلبه شهید آرمان علی‌وردی در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی در شهرکرد آغاز شد.

افتتاحیه مسابقات ورزشی طلاب

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، دومین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون چهارمحال‌وبختیاری همزمان با سراسر کشور به یاد طلبه شهید آرمان علی‌وردی در رشته‌های فوتسال، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی امروز ۹ آبان‌ماه در شهرکرد آغاز شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسحاق سعیدی، مدیر حوزه علمیه چهارمحال‌وبختیاری در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون استان با اشاره به اینکه این جشنواره همزمان با سراسر کشور به یاد طلبه شهید آرمان علی‌وردی با حضور طلاب حوزه‌ها و مدارس علمیه استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم هر سال با قوت و ظرفیت بیشتری هم از حیث کمی و هم کیفی شاهد برپایی این رویداد ورزشی در رشته‌ها و با شرکت‌کنندگان بیشتر باشیم. 

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری از جوانان سه امر مهم تحصیل، تهذیب و ورزش را انتظار دارند و ورزش و تربیت بدنی را هم عقل و هم شرع مورد تأکید قرار می‌دهند؛ روایات فراوانی در این خصوص از رسول گرامی اسلام و ائمه معصومین(ع) وجود دارد که هم خودمان اهل ورزش باشیم و هم فرزندان را در این عرصه تربیت کنیم.

سعیدی با تأکید بر اینکه طلبه تنها نباید در کنج حجره بماند بلکه ضرورت دارد در میادین مختلف از جمله میادین ورزشی نیز حضور فعال داشته باشد، گفت: خوشبختانه این رویکرد در حوزه علمیه ایجاد شده و امروز جشنواره ورزشی طلاب و روحانیون برای دومین سال پیاپی آغاز می‌شود که با استقبال مدارس علمیه سراسر استان برگزار خواهد شد و از جمله ۱۰ تیم فوتسال در این رقابت‌ها حضور دارند.

مدیر حوزه علمیه استان در پایان گفت: رشته‌های ورزشی این جشنواره با توجه به استقبال طلاب از رشته‌ها انتخاب شده‌اند و اگر طلاب به سمت انتخاب رشته‌های رزمی یا دیگر رشته‌های ورزشی روی آورند، قطعا این رشته‌ها نیز در سال‌های آینده اضافه می‌شود. 

انتهای پیام
captcha