جنایات امروز صهیونیست در غزه فاصله بین شعار و عمل را برملا می‌کند
کد خبر: 4179069
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰

جنایات امروز صهیونیست در غزه فاصله بین شعار و عمل را برملا می‌کند

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: دروغی که دشمنان در حمایت از حقوق زن و کودک مطرح می‌کنند اما در عمل جنایت‌هایی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه انجام می‌دهد فاصله بین شعار و عمل آنان را برملا می‌کند.

طیب فریادرس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکانبه گزارش ایکنا از همدان، طیب فریادرس فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان امروز ۹ آبان‌ماه، در شورای فرهنگ عمومی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه مردم در ۱۳ آبان سال گذشته علیرغم فتنه گری‌های دشمن به میدان آمدند و آنان را مأیوس کردند،  اظهار کرد: سالروز تسخیر لانه جاسوسی فرصتی است که فضای عمومی جامعه با محور اسکتبارستیزی آشنا شوند.

وی ادامه داد: دروغی که دشمنان در حمایت از حقوق زن و کودک مطرح می‌کنند اما در عمل جنایت‌هایی که امروز رژیم صهیونیستی در غزه عملا انجام می‌دهد فاصله بین شعار و عمل آنان را برملا می کند.

فریادرس تأکید کرد: نیاز امروز جهان و جامعه ما علی‌الخصوص در بین نسل جوان روحیه استکبارستیزی است که باید با روشنگری نشر داده شود و در نشست‌های فرهنگی و بصیرتی برای فرزندان توضیح دهیم اما در قالب ابزار روز و آنچه مرجعی برای این نسل شده است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان تصریح کرد: سالروز تسخیر لانه جاسوس برای ما اهمیت ویژه‌ای دارد و باید برای انتقال آن به نسل جدید و نسل آینده تلاش کنیم که اگر نسل آتی از جنایات آمریکا با خبر نباشد دلیل تسخیر لانه جاسوس برای او قابل هضم نیست.

فرهنگ استکبارستیزی جزء ملزومات جامعه است 

حجت‌الاسلام موسی حسینی‌مجد امام جمعه تویسرکان نیز گفت: امسال راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به رفتار صهیونیست‌ها و حمایت تمام قد آمریکا از این رژیم غاصب باید با شکوه بهتری در سراسر کشورو در شهرستان برگزار شود.

وی افزود: نشر فرهنگ استکبارستیزی در جامعه برای نسل جدید یک اصل است تا این نسل بداند چه جنایات بزرگی توسط آنان حتی در عصر کنونی در حال رخداد است که در عصرهای گذشته توسط هیتلر هم عملی نشده است.

امام جمعه تویسرکان اظهار کرد: حضور آگاهانه و گستره دانش آموزان، دانشگاهیان و فرهنگیان در راهپیمایی سال جاری یک ضرورت است.

وی با اشاره به ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی و هنری برای بانوان از اجرای گروه تئاتر جامعه الزهراء(س) برای بانوان تویسرکان خبر داد و گفت: اجرای اینگونه برنامه برای بانوان می‌تواند بسیاری از خلاءهای این قشر را پرکند.

انتهای پیام
captcha