مردمی بودن از ویژگی‌های بارز طلبه انقلابی است
کد خبر: 4180204
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵

مردمی بودن از ویژگی‌های بارز طلبه انقلابی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی ضمن قدردانی از طلاب و روحانیت برای حضور در تمام صحنه‌های انقلاب گفت: مردمی بودن، خدمت به آحاد جامعه و تلاش برای بصیرت‌افزایی از جمله ویژگی‌های بارز یک طلبه انقلابی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام خیرالله شریفی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خویبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام خیرالله شریفی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی، امروز، 15 آبان در جلسه بصیرتی با طلاب حوزه علمیه خوی گفت: سیزدهم آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را پشت‌سر گذاشته‌ایم، ولی ما برای تبیین و روشنگری در این زمینه باید همواره تلاش کنیم.

وی ضمن قدردانی از طلاب و روحانیت برای حضور در تمام صحنه‌های انقلاب خاطرنشان کرد: مردمی بودن، خدمت به آحاد جامعه و تلاش برای بصیرت‌افزایی از جمله ویژگی‌های بارز یک طلبه انقلابی محسوب می‌شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه خوی تلاش و زحمات گروه‌های جهادی در زلزله سال 1401 را مورد اشاره قرار داد و گفت: حتی در تاریخ ثبت و ضبط شده است که طلاب در راه حفظ امنیت مردم از جان خود نیز گذشته‌اند و مصداق بارز آن شهید بزرگوار طلبه آرمان علی‌وردی است، این بزرگوار جان خود را فدا کرد تا گزندی به مردم نرسد.

شریفی ضمن اشاره به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در غزه و محکومیت آن خاطرنشان کرد: آمریکا و سردمداران آن عاملان اصلی این قبیل جنایت‌ها هستند، بنابراین کشورهای مستضعف دنیا برای اینکه از زیر یوغ سران اسرائیل و آمریکا نجات پیدا کنند لازم است ضمن تقویت قوای دفاعی، صبر و استقامت پیشه کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه خوی ضمن اشاره به تاریخ تشکیل آمریکا، صاحبان اصلی این کشور را سرخ‌پوستان دانست و گفت: بنابراین بر کسی پوشیده نیست آمریکا خود بر پایه خون و خون‌ریزی برپا شده است و این خصلت حیوانی و خوی ددمنشی را به سران رژیم صهیونیستی نیز انتقال داده‌اند، به طوری که اکنون شاهد هستیم حتی به زنان و کودکان رحم نمی‌کنند.

وی حمایت از مردم بی‌دفاع فلسطین را وظیفه آحاد مردم در اقصی نقاط دنیا دانست و گفت: در سایه آگاهی ملت‌های آزاده دنیا، پشتیبانی از رزمندگانی مقاومت و با عنایات ذات اقدس الهی، در آینده نزدیک رژیم صهیونیستی شکست خورده و مثل فرعونیان در باتلاق ظلمی که خودشان برپا کرده‌اند، غرق خواهند شد.

انتهای پیام
captcha