یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ در اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4180217
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ در اردبیل برگزار شد

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ با محوریت گرامیداشت شهدای مظلوم غزه در اردبیل برگزار شد.

یادواره شهدای عملیات والفجر ۴به گزارش ایکنا از اردبیل، یادواره شهدای عملیات والفجر ۴ با محوریت گرامیداشت شهدای مظلوم غزه با حضور مسئولان استانی از جمله فرمانده قرارگاه عاشورا، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مردم شهیدپرور و جامعه معظم ایثارگری، 14 آبان ماه در اردبیل برگزار شد.

سردار جلیل بابازاده فرمانده قرارگاه عاشورا در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و اشاره به مظلومیت مردم بی‌دفاع غزه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی پس از عملیات غرورآفرین طوفان الاقصی دچار پریشانی و ضعف روحیه شده و به همین دلیل می‌خواهد با کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌ذفاع غزه ضعف خود را جبران کند، اما هرگز نخواهد توانست ضربه‌ای که از مقاومت خورد، فراموش و جبران کند.

فرمانده قرارگاه عاشورا با اشاره به بیانات حکیمانه رهبر معظم انقلاب گفت: به فضل الهی پیروزی نهایی از آن مردم غزه است و رژیم صهیونیستی هرگز آن رزِم مغرور و متکبّر قبلی که خود را شکست‌ناپذیر می‌دید، نخواهد شد.

وی روحیه شهادت‌طلبی سربازان جبهه مقاومت را برگرفته از روحیه ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس دانست و تأکید کرد: تنها راه مقابله با رژیم منحوس صهیونیستی نه صلح و سازش، بلکه مقاومت و پایداری است و تجربه تاریخی نشان داده است که پایداری و مقاومت عاقبتی جز پیروزی و سعادت و کسب عزّت و اقتدار ندارد.

در این مراسم معنوی علاوه بر سخرانی فرمانده قرارگاه عاشورا، برنامه‌های فرهنگی متنوّعی با موضوع ترویج فرهنگ متعالی ایثار و شهادت برگزار شد.

انتهای پیام
captcha