۱۵۰ اثر به جشنواره «طوفان الاقصی» لرستان ارسال شد
کد خبر: 4180226
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

۱۵۰ اثر به جشنواره «طوفان الاقصی» لرستان ارسال شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد از ارسال ۱۵۰ اثر از هنرمندان استان لرستان در چهار رشته شعر، موسیقی و خوشنویسی به دبیرخانه جشنواره فرهنگی «طوفان الاقصی» خبر داد.

طوفان الاقصیبه گزارش ایکنا از لرستان، به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد، آیین اختتامیه جشنواره فرهنگی، هنری و ادبی  «طوفان الاقصی»، ۱۴ آبان‌ماه با حضور جمعی از هنرمندان استان لرستان، مسئولان استانی و شهرستانی در تالار دکتر عبدالحسین زرین‌کوب اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار شد.

در این آیین حمید آقایی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد این جشنواره را فرصتی برای بزرگداشت و حمایت از مردم غزه و جبهه مقاومت دانست و ضمن ارائه گزارش از روند برگزاری جشنواره گفت: با فراخوان جشنواره طوفان‌ الاقصی ۱۵۰ اثر از هنرمندان استان لرستان در چهار رشته شعر، موسیقی و خوشنویسی به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

وی با بیان اینکه پس از بررسی آثار توسط هئیت داوران، آثار برگزیده انتخاب و معرفی شدند که در این آیین اختتامیه از آنها تجلیل می‏‌شود، ادامه داد: با توجه به پویش‌های مختلف سطح کشور و همچنین اولین جشنواره که در سطح استان با این عنوان برگزار شده است، مشخص شد که استان لرستان ظرفیت برگزاری این جشنواره را به‌صورت منطقه‌ای و حتی ملی هم دارد.

محمد پاپی‌نژاد، رئیس شورای شهر بروجرد نیز در این آیین با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره و همچنین حمایت از مردم مظلوم غزه گفت: هنرمند کسی است که از هنر خود در جهت تحقق ارزش‌های اسلامی استفاده کند و مسلماً این افراد انسان‌های بزرگی هستند که هنرهای بزرگی را خلق می‌کنند. همچنان در جهت حمایت از مردم مظلوم غزه کوتاهی نمی‌کنیم و برگزاری این جشنواره بیانگر حمایت هنرمندان از مردم غزه است.

در بخش دیگری از این جشنواره شاعران شرکت‌کننده اشعار خود درباره فلسطین و غزه را قرائت کردند و هنرمندان حوزه موسیقی به اجرای موسیقی خود پرداختند و در پایان نیز با اعطای هدایایی از منتخبان این جشنواره تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha