فرهنگ کتابخوانی باید در سطوح مختلف کشور ترویج شود
کد خبر: 4180976
تاریخ انتشار : ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
حجت‌الاسلام شفیعی دارابی:

فرهنگ کتابخوانی باید در سطوح مختلف کشور ترویج شود

امام جمعه موقت ساری با بیان اینکه متأسفانه در جامعه شاهد افت غیرمنتظره‌ای در عرصه کتابخوانی هستیم، گفت: کتابخوانی باید مورد توجه همگان قرار گیرد، فرهنگ کتابخوانی باید در سطوح مختلف کشور ترویج شود.

حجت الاسلام دارابی، امامجمعه موقت ساریبه گزارش ایکنا از مازندران، نماز جمعه این هفته مرکز استان مازندران، به امامت امام جمعه موقت ساری، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی، امروز،19 آبان ماه با حضور مردم مومن و ولایت‌مدار شهرستان ساری در مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین شفیعی دارابی، امام جمعه موقت ساری، گفت: حضور پرشور مردم مازندران در راهپیمایی ۱۳آبان، فریاد استکبارستیزی را به درستی تصویر کردند.

وی با تاکید و توجه به امر مهم کتابخوانی در جامعه افزود: اولیای مدرسه، دانشگاه و والدین دانش آموزان و دانشجویان به امور تربیتی دانش آموزان و دانشجویان توجه ویژه‌ای در زمینه کتابخوانی داشته باشند، چرا که متأسفانه در جامعه شاهد افت غیرمنتظره‌ای در عرصه کتابخوانی هستیم، کتابخوانی باید مورد توجه همگان قرار گیرد، فرهنگ کتابخوانی باید در سطوح مختلف کشور ترویج شود.

حجت‌الاسلام شفیعی دارابی با ادای احترام به مقام شامخ شهیدحبیب الله حسینی، تصریح کرد: حضور باشکوه مردم ولایی و شهید پرور مازندران در آئین وداع و تشییع این شهید والامقام نشان از قدرشناسی مردم از ایثار و رشادت شهدا دارد.

امام جمعه موقت ساری با اعلام انزجار از جنایات اسرائیل غاصب در غزه و به شهادت رساندن مردم و کودکان بیگناه، اظهار کرد: همراهی و همدلی مردم شریف مازندران هم صدا با سایر هموطنان در دفاع از مردم مظلوم غزه و فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی شایسته تقدیر است.

وی با اشاره به نامگذاری روز ملی مازندران و انجام برنامه‌های فرهنگی هنری با محوریت مردم در هفته نکوداشت مازندران، اظهار کرد: در سال 250 هجری قمری 5سال قبل از ولادت امام زمان(عج) مردم مازندران در منطقه صالحان کجور با اقامه نماز عید فطر اولین حکومت شیعی را تشکیل دادند.

حجت الاسلام دارابی بیان کرد: جریان تکریم مازندران به بهانه تکریم تشکیل حکومت شیعی شکل گرفت اما اینکه شاهد ولنگاری در برخی از برنامه هایی که به مناسبت نکوداشت روز مازندران صورت گرفته زیبنده نیست چراکه این نامگذاری در پی یک اقدام دینی انجام شده است.

امام جمعه موقت ساری خطاب به افرادی که سنگ اسرائیل یا بی طرفی را به سینه می‌زند، اظهار کرد: مطابق آیات و روایات باید عاقلانه بر محور دین مبین اسلام با تاسی از امیرالمومنین علی(ع) برای دفاع از مظلوم صف آرایی کنیم

وی با بیان اینکه اظهارات تأثیرگذار سید حسن نصرالله که ۴ میلیارد بیننده دارد و دنیا روی این شخصیت حساب می‌کند، گفت: سی ان ان آمریکا رسماً نوشت مقامات اطلاعاتی آمریکا صحبت‌های سید حسن نصرالله را گوش کردند تا ببیند برنامه‌شان چیست که لرزه بر اندامشان افتاده است و انشالله پیروزی از آن ماست.

حجت الاسلام دارابی در پایان گفت: سید حسن نصرالله از دل حزب عمل برخواست که یادگار آیت الله موسی صدر است که می‌گوید: اسراییل ضد مسیحیت، اسلام و دین است.

انتهای پیام
captcha