مشارکت البرزی‌ها در پویش «نذر کتاب»
کد خبر: 4181061
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸

مشارکت البرزی‌ها در پویش «نذر کتاب»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از اجرای پویش «نذر کتاب» به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این استان خبر داد.

سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز

سعید جابری‌انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، از اجرای پویش «نذر کتاب» به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در این استان خبر داد و گفت: این پویش از 15 آبان‌ماه به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی همزمان با سراسر کشور در استان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه اجرای این پویش تا 30 آبان‌ماه جاری ادامه دارد، افزود: این پویش با شعار «با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی، کتاب‌هایتان را همه می‌خوانند» به‌مناسبت سی‌ویکمین دوره هفته کتاب و کتابخوانی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از دوستداران فرهنگ کتابخوانی خواست تا کتاب‌های خوانده شده خود را به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا و نذر کنند، اضافه کرد: طرح نذر کتاب حرکتی مردمی، شبیه بسیاری از نذوراتی است که مردم در مناسبت‌های مختلف با نیت خیرخواهانه برای ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی انجام می‌دهند، اما در این طرح به جای اهدای غذای جسم به مستمندان با اهدای کتاب که همانا غذای روح است افراد را بی‌نیاز می‌کنیم.

جابری‌انصاری در پایان توضیح داد: یکی از نیازهای امروز جامعه آموزش است و هر اقدامی در این زمینه تلاشی برای کاستن از آسیب‌های اجتماعی است که امیدواریم با اجرای این پویش گامی در راستای کاهش آسیب‌ها برداریم.

انتهای پیام
captcha