آگاه‌سازی جوانان سدی دربرابر توطئه‌های فرهنگی دشمن
کد خبر: 4181156
تاریخ انتشار : ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

آگاه‌سازی جوانان سدی دربرابر توطئه‌های فرهنگی دشمن

رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر به ضرورت‌های توجه به رفع معضلات اجتماعی اشاره و اظهار کرد: باید با آگاه‌سازی جوانان در برابر توطئه‌های فرهنگی دشمن ایستاد و در این مسیر باید تقویت فرهنگ بسیج و نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار مد نظر باشد.

حجت‌الاسلام رهبر محمدی تبلیغات اسلامی روانسر

حجت‌الاسلام رهبر محمدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی روانسر در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه با تأکید بر لزوم توجه به نهادینه‌سازی فرهنگ ایثار و تقویت فرهنگ بسیج به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان به ویژه دانش‌آموزان، اظهار کرد: آگاهی‌بخشی به جوانان و نوجوانان و بصیرت‌افزایی این قشر مهم‌ترین راه پیشرفت ایران اسلامی است.

وی به برخی از برنامه‌های این اداره ویژه جوانان و نوجوانان اشاره کرد و افزود: امروز باید فرهنگ اسلام ناب را برای نسل جوان بیان کنیم تا از این راه بتوانیم اثرگذاری جنگ نرم بر آنان را کمتر کرده و سدی محکم در برابر نفوذ فرهنگ غرب به کشور باشیم.

حجت‌الاسلام محمدی تصریح کرد: جوانان و نوجوانان ما بدانند که تهاجم دشمن همه جانبه است و ضرورت دارد تا با فهم مشترک و درک صحیح از شرایط در مسیر تحقق اهداف مقدس جمهوری اسلامی تلاش کنیم و گام‌های مؤثری برداریم.

رئیس تبلیغات اسلامی روانسر به ضرورت‌های ارتقای فرهنگ دینی جامعه نیز اشاره و اظهار کرد: بهترین راه مقابله با توطئه‌های هویت ستیزانه دشمن به ویژه در میان قشر جوان و نوجوان آگاهی‌بخشی و افزایش بینش آنان است.

وی در پایان با بیان اینکه تمامی تلاش دشمن بر آن است تا با هوشمندی و برنامه‌ریزی دقیق کانون هدایت جوانان باشد، گفت: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان ایران اسلامی‌اند و باید با حمایت و هدایت از آنان زمینه‌ساز تعالی و توسعه کشور باشیم.

انتهای پیام
captcha