اعلام فراخوان سوگواره شعر «یاس کبود» در چهارمحال‌وبختیاری
کد خبر: 4181236
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۶:۳۴

اعلام فراخوان سوگواره شعر «یاس کبود» در چهارمحال‌وبختیاری

فراخوان سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» از سوی ستاد اقامه نماز چهارمحال‌وبختیاری و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

شعر فاطمی

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری، فراخوان سوگواره شعر فاطمی «یاس کبود» از سوی این ستاد و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

حجت‌السلام و المسلمین محمد کریمی، مدیر ستاد اقامه نماز استان با اشاره به محفل شب شعر نماز در استان، گفت: ستاد اقامه نماز استان سوگواره شعر نماز را با عنوان سوگواره شعر یاس کبود با همکاری دستگاه‌های فرهنگی استان برگزار می‌کند.

وی افزود: نماز و خانواده فاطمی، نماز و بی‌بی دو عالم، نماز و انتظار در کلام حضرت زهرا(س) از موضوعات این سوگواره شعر نماز می‌باشند.

مدیر ستاد اقامه نماز چهارمحال و بختیاری: بهره‌گیری از زبان هنر در ترویج معارف نماز، بهره‌برداری از اشعار فاخر تولید آثار مکتوب و رسانه‌ای با مضمون نماز، ترغیب و دغدغه‌مندسازی اهالی فرهنگ و ادب در جهت ترویج و توسعه فرهنگ نماز را از اهداف این برنامه برشمرد.

کریمی در پایان گفت: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۲ به شماره ۰۹۱۴۰۸۶۷۲۵۰ در پیام‌رسان ایتا ارسال کنند که به پنج اثر برتر هدایای ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha