تشرف بانوی تایلندی به دین اسلام در حرم رضوی
کد خبر: 4181299
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۴

تشرف بانوی تایلندی به دین اسلام در حرم رضوی

یک زن جوان تایلندی با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی و با ادای شهادتین، به دین مبین اسلام مشرف شد.

تشرف بانوی تایلندی به دین اسلام در حرم رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از آستان نیوز، یک زن جوان تایلندی که با حضور در دفتر مدیریت امور زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی و با ادای شهادتین، به دین مبین اسلام مشرف شد، اظهار کرد: من یک بودایی متولد شدم، زیرا پدر و مادرم بودایی بودند، از آنها درباره این مسئله خیلی پرسیدم، اما در جامعه‌ای بودم که همه بودایی بودند و در مدرسه، وقتی 12 ساله بودم شروع به پرس و جوی بسیار درباره این موضوع (مذهب) کردم.

وی افزود: من یک اندیشمند هستم و دوست دارم تنها بنشینم و فکر بکنم، ابتدا درباره خدا بیندیشم و بعد درباره حضرت محمد(ص) یاد بگیرم، زیرا دانشم درباره پیامبر(ص) ناچیز، اما عشقم به ایشان بسیار است و حیف که زیاد درباره پیامبر(ص) نمی‌دانم.

بانوی تازه مسلمان شده ادامه داد: همانطور که ابتدا گفتم، معلم روشنگری نداشتم تا مرا راهنمایی کند و بعداً که درباره اسلام شیعه می‌خواندم، متوجه شدم که شما روحانیان مذهبی دارید که برایشان احترام قائلید و کم کم متوجه شدم که اسلام واقعی از آشنایی با اهل بیت(ع) می‌آید.

وی اظهار کرد: هر وقت نمازم تمام می‌شود کتاب دعا را باز می‌کنم، کتابی که روحانی شیعه به من داد و در آن کتاب زیارت امام رضا(ع) را زیاد می‌بینم، هرچند از ایشان زیاد نمی‌دانم، اما تصمیم گرفته‌ام هر بار بعد از نماز زیارت امام رضا(ع) را بخوانم و بعد از زیارت امام رضا(ع)، زیارت امام مهدی(عج) را می‌خوانم که در آن به مشهد سلام می‌فرستد.

این بانوی تازه مسلمان شده گفت: خیلی‌ها از من خواسته‌اند در حرم امام رضا(ع) برایشان دعا بخوانم، اما من خجالت می‌کشیدم، مگر من چه کسی هستم که برای آنها دعا کنم، من می‌توانم دعا کنم، اما می‌خواهم سایر زائران که به اینجا می‌آیند زیارت امام رضا(ع) را بخوانند.

وی اظهار کرد: وقتی به حرم می‌آیم، می‌نشینم و با امام رضا(ع) حرف می‌زنم، اما خیلی‌ها بهتر از من دعا می‌خوانند. بعضی وقتها در خانه وقتی تنها هستم با فکر کردن به امام رضا(ع) بدون دلیل گریه می‌کنم، خودم را خیلی نزدیک به امام رضا(ع) احساس می‌کنم، اما خیلی دورم، گاهی جسم نزدیک است،(ع) اما قلب نه، من دوست دارم قلبم نزدیک امام رضا باشد و عشق اهل بیت(ع) را بیشتر از حالا در قلبم احساس کنم.

انتهای پیام
captcha