لزو‌م مرجعیت نمایندگان استانی بر کارکرد شوراهای امربه معروف
کد خبر: 4181440
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۹
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بیان کرد:

لزو‌م مرجعیت نمایندگان استانی بر کارکرد شوراهای امربه معروف

حجت‌الاسلام طاهری آکردی بر لزوم مرجعیت نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها بر شورا‌های استانی امر به معروف تأکید کرد وگفت: با تشکیل گروه رصد و پایش در استان‌ها، براساس شیوع آسیب‌ها باید به بازسازی و ترمیم آن‌ها بپردازیم.

آیت الله نورمفیدی امام جمعه گرگان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام محمدحسین طاهری آکردی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور  در نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر که امروز، ۲۱ آبان در بیت‌الزهرا(س)  گرگان برگزار شد، گفت: تشکیل گروه رصد و پایش ستاد ملی امر به معروف در استان‌ها و تعامل با دستگاه‌های فرهنگی و انقلابی برای اجرای مشترک برنامه‌ها باعث جلوگیری از موازی کاری در فعالیت‌ها می‌شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور بر لزوم مرجعیت نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها بر کارکرد شورا‌های امر به معروف تأکید و اظهار کرد: با تشکیل گروه رصد و پایش در استان‌ها، براساس شیوع آسیب‌ها باید به بازسازی و ترمیم آن‌ها بپردازیم.

حجت‌الاسلام طاهری آکردی با بیان‎‌اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور در سه عرصه کلی فرهنگ‌سازی، اقدامات عملی و نظارت فعالیت دارد، گفت: این ستاد در زمینه‌های آموزش آمران، توسعه تشکل‌های مردم نهاد، راه‌اندازی شورا‌های امر به معروف در دستگاه‌ها و حمایت از آمران به معروف نیز فعالیت دارد.

آیت‌الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی‌فقیه در گلستان در ارتباط با گستره امر به معروف و نهی از منکر گفت: براساس آموزه‌های دینی، امر به معروف و نهی از منکر، حوزه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و همه شئونات زندگی در جامعه را در بر می‌گیرد.

علی‌محمد زنگانه، استاندار گلستان با تشکر از اقدامات صورت گرفته در دانشگاه‌‌ها، آموزش و پرورش و سایر نهاد‌های فرهنگی، گفت: در راستای تحقق مأموریت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر اقدامات سلبی و ایجابی به صورت توأمان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha