برگزاری همایش آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی در دانشگاه محقق اردبیلی
کد خبر: 4181505
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۱

برگزاری همایش آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی در دانشگاه محقق اردبیلی

همایش آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و تحلیل فرآیندها و سامانه‌های مدیریت اطلاعات ایرانداک ویژه دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

همایش آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و تحلیل فرآیندها و سامانه‌های مدیریت اطلاعات ایرانداک در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا از اردبیل، همایش آشنایی با پایگاه‌های اطلاعاتی و تحلیل فرآیندها و سامانه‌های مدیریت اطلاعات ایرانداک ویژه دانشجویان دوره‌های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

جبرائیل رزمجو، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی ۲۱ آبان در این همایش با بیان اینکه دانشگاه محقق اردبیلی جزو دانشگاه‌های پیشرو کشور می‌باشد، گفت: این دانشگاه دارای رتبه ملی و بین‌المللی خوبی بوده و در برخی رشته‌ها رتبه اول کشور را دارا است.

وی افزود: دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی اخیر شانگهای در رشته مهندسی مواد رتبه اول کشور و در رشته‌های علوم کشاورزی و علوم و مهندسی انرژی رتبه‌های برتری دارد.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع رسانی این دانشگاه در سطح کشور نمونه بوده و از لحاظ فیزیکی و منابع اطلاعاتی غنی است، ادامه داد: همچنین این کتابخانه دارای بیش از ۱۰۰ هزار کتاب چاپی، بیش از ۲ میلیون کتاب الکترونیک بوده و به بهترین پایگاه های اطلاعاتی بین‌المللی متصل است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین همایش‌هایی فرصت مغتنمی برای دانشجویان می‌باشد تا با راه‌های ارتباطی با کتابخانه مرکزی و منابع اطلاعاتی آشنا شوند.

حبیب شهبازی شیران، رئیس کتابخانه مرکزی و مرکز اطلاع‌رسانی دانشگاه محقق اردبیلی و دبیر این همایش نیز با بیان اینکه این کتابخانه در میان ۲۹۳ کتابخانه تحت پوشش وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیشتر حوزه‌ها دارای رتبه اول تا سوم است، اظهارامیدواری کرد: با حمایت مسئولان و همکاری کارشناسان قدم های مثبت و موثری در جهت پیشبرد اهداف این مجموعه برداریم.

گفتنی است در ادامه، منیژه آذر و افسانه حیدری‌وند، کارشناسان کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی به ارائه مطالب خود در خصوص موضوع کارگاه پرداختند.

انتهای پیام
captcha