کتابخانه «شهدای غزه» در گالیکش افتتاح شد + عکس
کد خبر: 4181585
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۴

کتابخانه «شهدای غزه» در گالیکش افتتاح شد + عکس

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه، کتابخانه شهدای غزه با حضور امام جمعه گالیکش و مدیر کتابخانه عمومی و معاونت پرورشی شهرستان امروز، ۲۲ آبان در مدرسه نمونه دولتی شایستگان افتتاح شد.

افتتاح کتابخانه شهدای غزه با حضور امام جمعه گالیکش در مدرسه شایستگان گالیکشبه گزارش ایکنا از گلستان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مظلوم غزه کتابخانه «شهدای غزه» با حضور حجت‌الاسلام رضانژاد، امام جمعه گالیکش و مدیر کتابخانه عمومی و معاونت پرورشی شهرستان با اهدای 1200 کتاب از کتابخانه ملی تهران امروز، 22 آبان در مدرسه نمونه دولتی شایستگان افتتاح شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا نژاد، امام جمعه گالیکش در این مراسم به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: اهمیت این موضوع کتاب و کتابخوانی را نباید به هفته کتاب و کتابخوانی معطوف کرد لذا باید در تمامی طول سال اهمیت این موضوع در مدارس و مجامع عمومی مطرح شود.

امام جمعه گالیکش به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت کتابخوانی و مطالعه در جامعه اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های راهبردی در راستای توسعه فرهنگ کتابخوانی توسط اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان  لازم و ضروری است.

حجت‌الاسلام رضانژاد با بیان‌ اینکه کتابخانه‌ها به عنوان یک مجموعه فرهنگی در کاهش‌های آسیب‌های اجتماعی تأثیر زیادی دارند، ادامه داد: اداره کتابخانه‌های عمومی به منظور ارتقای سطح فرهنگی جامعه می‌تواند کمک شایانی در نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی داشته باشد.

وی گفت: در این کتابخانه مجموعه کتابهایی متضمن از جنایات رژیم صهیونیستی در طول 75 سال ظلم در فلسطین و جنایات دولت‌های غربی در این زمینه بوده که امروز این کتابها در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌گیرد تا نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی آگاهی پیدا کنند.

انتهای پیام
captcha