کمرنگ شدن مطالعه در جامعه به دلیل وجود فضای مجازی
کد خبر: 4181926
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۵

کمرنگ شدن مطالعه در جامعه به دلیل وجود فضای مجازی

فرماندار شهرستان نمین باتوجه به کمرنگ شدن مطالعه در جامعه به دلیل وجود فضای مجازی گفت: باید برای نسل جوان در این حوزه برنامه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی حرکت نمائیم.

کمرنگ شدن مطالعه در جامعه به دلیل وجود فضای مجازیبه گزارش ایکنا از اردبیل، طیب امینی فرماندار نمین، 24 آبان ماه در نمایشگاه کتاب نویسندگان شهرستان نمین با اشاره به موضوع غزه و شدت گرفتن حملات رژیم سفاک و کودک کش اسرائیل، تبیین موضوع را وظیفه همگان دانست.

فرماندار نمین باتوجه به کمرنگ شدن مطالعه در جامعه به دلیل وجود فضای مجازی افزود: باید برای نسل جوان در این حوزه برنامه داشته باشیم و با برنامه‌ریزی حرکت نمائیم.

امینی با توجه به اهمیت موضوع کتاب و کتابخوانی بیان کرد: کارفرهنگی خوب باید اثرگذار باشد و بتواند در افکار عمومی تاثیر بگذارد.

مرتضی بالار، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نمین نیز با اشاره به شعار امسال هفته کتاب و کتابخوانی با موضوع آینده خواندنی است گفت: اگر در شعار هفته کتاب متوقف شویم راه به جایی نمی‌بریم و باید برای آیندگان میراث کتاب را به یادگار بگذاریم.

بالار تصریح کرد: هر اندازه فرهنگ توجه به کتاب در جامعه نهادینه شود آسیب‌های جامعه کاهش می‌یابد و این امر حامعه را به سمت تقویت فرهنگ توجه به کتاب پیش می‌برد.

وی با تبریک هفته کتاب افزود: فرصت خوبی برای توجه به امر کتاب و ارتقای فرهنگ کتابخوانی و انس با کتاب در جامعه وجود دارد و اینکار با ابتکار عمل میسر می‌شود.

انتهای پیام
captcha