ثبت‌نام کلاس‌های قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان بروجرد آغاز شد
کد خبر: 4183343
تاریخ انتشار : ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۱

ثبت‌نام کلاس‌های قرآن مؤسسه بیت‌الاحزان بروجرد آغاز شد

مدیر مؤسسه قرآن بیت‌الاحزان بروجرد از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های روزانه و مجازی این مؤسسه خبر داد و گفت: این کلاس‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر ۱۳ تا ۲۲ سال و شاغلان بالای ۲۲ سال برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدجلیل موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان بروجردحجت‌الاسلام سیدجلیل موسوی، مدیر مؤسسه قرآن بیت‌الاحزان بروجرد در گفت‌وگو با ایکنا از لرستان، از آغاز ثبت‌نام کلاس‌های روزانه و مجازی این مؤسسه خبر داد و گفت: این کلاس‌ها ویژه دانش‌آموزان پسر ۱۳ تا ۲۲ سال و شاغلان بالای ۲۲ سال برگزار می‌شود.

وی افزود: کلاس‌های روزانه برای دو گروه در دو بخش زوج و فرد برگزار می‌شود که با توجه به شرایط دانش‌آموزان ممکن است ساعات برگزاری کلاس‌ها متغیر باشد، به‌عنوان مثال دانش‌آموزانی که در نوبت صبح مدرسه هستند، کلاس‌های حفظ برای آنها در نوبت عصر است و دانش‌آموزانی که نوبت عصر مدرسه هستند می‌توانند، نوبت صبح یا وقت غروب، حفظ خود را تحویل بدهند.

مدیر مؤسسه قرآن بیت‌الاحزان بروجرد با بیان اينکه در ایام امتحانات دانش‌آموزان تکلیف بسیار سبک می‌شود، اضافه کرد: برای شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها تفریحات، بازی‌ها و مزایایی شامل اردوهای داخل و بیرون شهر مثل قم جمکران، شیراز و مشهد و همچنین بهره‌مندی از سالن‌های ورزشی فراهم می‎شود.

وی با اشاره به شهریه ثبت‌نام و اینکه افرادی که مشکل مالی دارند و افرادی که معدل ماهیانه بالای کسب کنند، از تخفیف شهریه بهره‌مند می‎شوند، اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این کلاس‎های حضوری و مجازی می‎توانند به آیدی‌های h_rashidi4186@ و http://eitaa.com/beyt_brj مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha