پیام مدیرکل ارشاد در پی درگذشت نویسنده اردبیلی
کد خبر: 4183803
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴

پیام مدیرکل ارشاد در پی درگذشت نویسنده اردبیلی

در پی درگذشت مرحوم «محمد قاضی‌دهی»، عضو انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان اردبیل، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل پیام تسلیت صادر کردبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل، در پی درگذشت مرحوم «محمد قاضی‌دهی»، عضو انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان اردبیل، امیر رجبی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اردبیل دوم آذر ماه با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت نویسنده، پژوهشگر و محقق حوزه‌ فرهنگ و ادبیات و مفاخر استان اردبیل و آذربایجان، شادروان محمد قاضی‌دهی موجب حزن و اندوه فراوان اینجانب و‌جامعه علمی فرهنگی و ادبی استان گردید.
ایشان از چهره‌های تاثیر‌گذار در معرفی مفاخر و مشاهیر ایران و فعال در حوزه قفقاز و از مفاخر علمی فرهنگی استان اردبیل و کشور بود.

به حقیقت، فقدان مرحوم محمد قاضی‌دهی ضایعه و ثلمه‌ای جبران‌ناپذیر برای استان اردبیل و کشور است.

اینجانب ضمن عرض تسلیت محضر آیت‌الله دکتر سیدحسن عاملی، امام جمعه محترم استان اردبیل، عروج این چهره علمی، ادبی، عرفانی و اخلاقی را به خانواده ارجمند و داغدارشان، شاگردان، دوستان و ارادتمندانش، علو درجات، رحمت و رضوان الهی برای ایشان و تندرستی و شکیبایی برای بازماندگانش از درگاه حضرت حق (جل و علا) مسئلت می‌نمایم.

امیر رجبی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل»

انتهای پیام
captcha