مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیام تسلیت صادر کرد
کد خبر: 4183987
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
در پی درگذشت حاج میرنادر رئیسی؛

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل پیام تسلیت صادر کرد

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده در پی درگذشت حاج میرنادر رئیسی، پیرغلام حسینی(ع) و ریش سفید محله اوچدکان اردبیل پیام تسلیت صادر کرد.

نادر رئیسی ریش سفید محله اوچدکان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، چهارم آذر ماه در پی درگذشت حاج میرنادر رئیسی، پیرغلام حسینی(ع) و ریش سفید محله اوچدکان اردبیل پیام تسلیتی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 

درگذشت حاج نادر رئیسی بزرگمردی ارزشمند و متعهد که افتخار زندگی دنیایی‌اش علاوه بر تقوا و دینداری، مهربانی، اخلاق نیکو، خدمت به مردم و عزاداران حسینی(ع) بوده موجب تاسف و تالم گردید.

ایشان انسانی مؤمن، مداح، ذاکر و عاشق اهل‌بیت(علیهم السلام) که بخش اعظم عمر شریف خود را در جهت برپایی خیمه‌ اباعبدالله الحسین(ع) و سایر مراسم‌های دینی و اعیاد مذهبی سپری کرد که ان شاءالله این اعمال حسنه به عنوان باقیات و صالحات محفوظ و نزد خدای بزرگ مأجور خواهد بود.

اینجانب مصیبت وارده را به حضور خانواده محترم، فرزندان گرامی، مردم شریف و حسینی دارالارشاد اردبیل، اهالی محله محترم اوچدکان و هیئت‌های مذهبی تسلیت عرض می‌نمایم.

برای شادی روح آن مرحوم، رحمت و غفران واسعه الهی، هم‌نشینی با اولیاءالله و برای جمیع بازماندگان صبر و شکیبایی از خداوند سبحان مسئلت دارم.

قاسم جعفرزاده 
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل 

۴ آذرماه ۱۴۰۲
۱۱ جمادی الاول ۱۴۴۵»

انتهای پیام
captcha