راهیابی هشت اثر از اردبیل به بخش رادیویی جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی
کد خبر: 4184372
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱

راهیابی هشت اثر از اردبیل به بخش رادیویی جشنواره چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اردبیل از راهیابی هشت اثر از این استان به بخش رادیویی دومین جشنواره ملی چندرسانه‌ای میراث‌فرهنگی خبر داد.

جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگیبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، یاسر رعنایی، مسئول روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، پنجم آذرماه با اعلام این خبر گفت: با اعلام آثار راه یافته به بخش رادیویی دومین جشنواره چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی، نام هشت اثر از استان اردبیل در بین آثار راه یافته به این بخش دیده می‌شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل افزود: این آثار در بخش‌های پادکست، برنامه ترکیبی ساده، برنامه رادیویی کوتاه، برنامه رادیویی بلند و نمایش رادیویی انتخاب شده‌اند و به رقابت خواهند پرداخت.

وی تاکید کرد: برنامه‌های یئددی گوز به تهیه‌کنندگی سولماز ملکی و الناز عزیزی، اردبیل ۲۰۲۳ به تهیه‌کنندگی سولماز ملکی، آداب و رسوم عید در نمین به تهیه‌کنندگی زهرا پناهی، آیدینلیق ماهنی‌سی به تهیه کنندگی سولماز ملکی، صدای زندگی به تهیه کنندگی اصغر تقایی، یئددی گئجه به تهیه کنندگی منظر موقر، گونش به تهیه کنندگی سولماز ملکی و ارزش‌لی گئیم به تهیه‌کنندگی هاشم سپهری از استان اردبیل به این بخش از جشنواره راه یافته‌اند.

رعنایی ادامه داد: دومین جشنواره ملی چند رسانه‌ای میراث‌فرهنگی از ۸ تا ۱۰ آذرماه در استان قزوین برگزار خواهد شد و آثار راه یافته به این جشنواره در موضوعاتی مرتبط با میراث‌فرهنگی ملموس و ناملموس کشور تولید شده‌اند.

انتهای پیام
captcha