حضور ویژه اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران
کد خبر: 4184867
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۶

حضور ویژه اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهران

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل گفت: با توجه به برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و در ادامه برنامه‌های این رویداد، استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به صورت ویژه حضور پیدا می‌کند.

حضور ویژه اردبیل در نمایشگاه گردشگری تهرانبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، هفتم آذرماه با اعلام این خبر گفت: با توجه به برگزاری رویداد اردبیل ۲۰۲۳ و در ادامه برنامه‌های این رویداد استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران به صورت ویژه حضور پیدا می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: استمرار برندسازی گردشگری استان اردبیل و همچنین ارائه دستاورد‌های رویداد یک ساله اردبیل ۲۰۲۳ پایتخت گردشگری کشور‌های عضو اکو از جمله اهداف ما در این نمایشگاه خواهد بود.

او تاکید کرد: در همین راستا و طی مکاتبات انجام شده، درخواست اختصاص سالن ویژه برای استان اردبیل در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران ارسال شده است و سعی می‌کنیم در این دوره از نمایشگاه که بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد با حداکثر توان حضور داشته باشیم.

محمدی ادیب با اشاره به لزوم مشارکت بخش خصوصی در نمایشگاه‌های حوزه گردشگری، ادامه داد: بخش خصوصی و بهره‌برداران تاسیسات گردشگری استان نقش مهمی در توسعه این صنعت دارند و امسال نیز مانند سال‌های گذشته از ظرفیت آن‌ها برای معرفی جاذبه‌ها و خدمات گردشگری استان در نمایشگاه گردشگری تهران استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام
captcha