اجرای طرح سراسری کتابت قرآن کریم در ملایر
کد خبر: 4185380
تاریخ انتشار : ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۵

اجرای طرح سراسری کتابت قرآن کریم در ملایر

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی ملایر با اشاره به اجرای طرح سراسری کتابت قرآن کریم در این شهرستان گفت: 10 صفحه از قرآن کریم با مشارکت نوجوانان ۹ تا ۱۲ سال در این کتابخانه خوشنویسی و کتابت شد.

طرح کتابت قرآن کریم در ملایربه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، سیدمهدی آخشیک، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر با اشاره به اجرای طرح سراسری کتابت قرآن در این شهرستان اظهار کرد: این طرح با مشارکت نوجوانان ۹ تا ۱۲ سال و شرکت‌کنندگان خوشنویسی در این کتابخانه انجام شد.

وی با بیان اینکه این طرح با همکاری انجمن خوشنویسان و مدارس در سطح کتابخانه‌های عمومی شهرستان انجام شد، گفت: این نوجوانان 10 صفحه از قرآن کریم را خوشنویسی کردند و قرار است آثار این نوجوانان به‌صورت منسجم از سراسر کشور جمع‌آوری و پس از صحافی به‌صورت کتاب منتشر شود.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان ملایر این طرح را زمینه‌ساز استشمام نسیم معنوی کلام الهی در کتابخانه‌ها و پیوند نوجوانان با روحی پاک با قرآن خواند و بیان کرد: کتاب الهی سرچشمه تمام آگاهی‌ها و علوم بشری است، تمسک به این خورشید فروزان پیوسته چراغ راه همگان در همه عصرها و نسل‌هاست.

انتهای پیام
captcha