310 مدرسه کردستان میزبان رویداد قرآنی «آوای آسمانی»
کد خبر: 4185682
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۲

310 مدرسه کردستان میزبان رویداد قرآنی «آوای آسمانی»

310 مدرسه غیردولتی و هیئت امنایی استان کردستان با بیش از 45 هزار دانش‌آموز میزبان اجرای رویداد قرآنی «آوای آسمانی» شدند.

عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان

 به گزارش ایکنا از کردستان، عزت‌الله طیبی‌راد، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش‌و‌پرورش استان کردستان  امروز، 12 آذر در بزرگترین رویداد قرآنی «آوای آسمانی» ویژه دانش‌آموزان مدارس غیردولتی و هیئت امنایی گفت: بهره‌گیری از همه فرصت‌ها در راستای ترویج فرهنگ قرآنی یک نیاز ضروری است.

وی افزود: این رویداد همزمان با هفته گرامیداشت قرآن و عترت و در راستای معرفی و شناساندن ظرفیت‌ها و توانمندی‌های قرآنی موجود در مدارس غیردولتی و هیئت امنایی و نیز شکوفایی استعدادهای قرآنی و تشویق دانش‌آموزان برای گسترش فرهنگ تلاوت و قرائت قرآن کریم می‌باشد.

معاون پرورشی و فرهنگی  آموزش‌و‌پرورش استان کردستان بیان کرد: همزمانی این رویداد با هفته گرامیداشت قرآن، عترت و نماز مدارس، فرصت مناسبی است برای تبلیغ و ترویج ابعاد مختلف ظرفیت‌های قرآنی موجود در مدارس به ویژه مدارس غیر دولتی و هیئت امنایی است.

وی در پایان یادآور شد: همه دانش‌آموزان، فرهنگیان و والدین ضمن اطلاع از روند گسترش آموزه‌های قرآنی، اقدامات مؤثری را با هدف نشر و تبلیغ آموزه‌های دینی انجام دهند.

انتهای پیام
captcha