استعدادیابی قرآنی از مدارس عامل موثر در تربیت دینی دانش‌آموزان است
کد خبر: 4185691
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵

استعدادیابی قرآنی از مدارس عامل موثر در تربیت دینی دانش‌آموزان است

کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل با اشاره به وجود ظرفیت‌های مناسب فرهنگی و دینی در مراکز آموزشی، استعدادیابی قرآنی از مدارس را عامل موثر در تربیت دینی دانش‌آموزان برشمرد.

استعدادیابی قرآنی از مدارس عامل موثر در تربیت دینی دانش‌آموزان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، سارا حقی، کارشناس قرآنی اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل، ۱۲ آذرماه، با حضور در مدرسه شهید کاظمی گلمغان اردبیل در جمع مدیر، کارکنان و دانش‌آموزان این مدرسه در سخنانی گفت: حضور در این مدرسه با هدف دیدار با کادر آموزشی و اجرایی، دانش‌آموزان و علی‌الخصوص دانش آموز مستعد قرآنی و تشکر از زحمات مدیر و معلم این دانش آموز صورت گرفت.

وی افزود: شناسایی استعداد‌های قرآنی در اولویت برنامه‌های اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان اردبیل است.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی استان در ادامه با اهدای هدیه از «سیما صمدی» دانش آموز مستعد قرآنی تقدیر و بر معرفی این دانش آموز مستعد در سطح ملی از جمله برنامه محفل شبکه سوم سیما، قول مساعد داد.

گفتنی است؛ دانش آموز ۱۲ ساله پایه ششم مدرسه شهید کاظمی ۲ محله گلمغان اردبیل سیما صمدی با طراحی اثر هنری با محتوای «آیات قرآنی به شکل ضربان قلب» تعداد سور و آیات قرآن را در قالبی جذاب به تصویر کشیده و نیز حافظ یک جز قرآن است.

انتهای پیام
captcha