نشست «نگاه واقعی به تکنولوژی در صنعت» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد
کد خبر: 4185820
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷

نشست «نگاه واقعی به تکنولوژی در صنعت» در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد

نشست «نگاه واقعی به تکنولوژی در صنعت» از سلسله نشست‌های صندلی تجربه به مناسبت هفته پژوهش و فناوری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

نشست «نگاه واقعی به تکنولوژی در صنعت» در دانشگاه محقق اردبیلیبه گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه محقق اردبیلی، دکتر امین کانونی رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۲ آذرماه، در این نشست با بیان اینکه بزرگترین نقصی که هنگام بازدید از صنایع مختلف مشاهده می‌شود، نبود نیروی توانمند در صنعت است، گفت: صنایع عمدتاً از این موضوع گله‌مند هستند که فارغ التحصیلان دانشگاهی عمدتاً تجربه و توانمندی لازم را برای ورود به صنعت ندارند و تنها به بحث‌های تئوری آشنا هستند.

وی افزود: این بحث ما را به این سمت سوق داد تا از صاحبان صنایع، شرکت‌ها و کارآفرین‌ها دعوت کنیم تا علاوه بر انتقال تجربه، دانشجویان را با محیط و شرایط کار و صنعت آشنا کنند.

رئیس مرکز ارتباط علمی با جامعه و کارآفرینی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه ما بیشتر سعی بر این داریم در این نشست‌ها از کارآفرینانی که واحد‌های تولیدی یا صنعتی را از صفر به مرحله نهایی رسانده اند دعوت کنیم، ادامه داد: دانشجویان و فارغ التحصیلان می‌توانند در این نشست‌ها هر سئوالی که در خصوص نیازمندی‌های صنایع دارند، از کارآفرینان بپرسند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نشست‌هایی فرصت مغتنمی برای دانشجویان و فارغ التحصیلان می‌باشد تا علاوه بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ با کارآفرینان و صاحبان صنایع، مسیر تحصیلی خود را هدفمند کرده و وارد بازار کار نیز شوند.

انتهای پیام
captcha