اکوکمپ دورنا نمونه موفقی از واحد‌های بوم‌گردی در اردبیل است
کد خبر: 4186011
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۲

اکوکمپ دورنا نمونه موفقی از واحد‌های بوم‌گردی در اردبیل است

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل در بازدید از اکوکمپ دورنا در شهرستان مشگین‌شهر، این واحد را نمونه موفقی از واحد‌های بوم‌گردی در استان اردبیل دانست.

اکوکمپ دورنبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل، حسن محمدی ادیب، 13 آذر ماه در بازدید از اکوکمپ دورنا، این مجموعه را نمونه موفقی در بوم‌گردی عنوان کرد و گفت: این سایت گردشگری امکان توسعه بیشتر را به دلیل استقبال گردشگران دارد و سرمایه‌گذار مجموعه طرح‌های مناسبی توسعه این مجموعه پیش‌بینی کرده است که متناسب با اکوسیستم منطقه و ظرفیت‌های موجود است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل افزود: ظرفیت‌های حوزه گردشگری مشگین‌شهر به قدری متنوع است که می‌تواند مقصدی برای هرنوع سلیقه گردشگری باشد و اداره کل میراث‌فرهنگی آمادگی حمایت از سرمایه‌گذاران علاقمند در حوزه گردشگری را دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های جدید متعددی در این شهرستان در حال اجرا است، تاکید کرد: مشوق‌های بسیار خوبی برای حمایت از سرمایه‌گذاران گردشگری پیش‌بینی شده است و ما علاوه بر حذف بروکراسی‌های زاید در حوزه اعطای زمین، تسهیلات و کمک‌های فنی آماده حمایت از سرمایه‌گذاران هستیم.

محمدی ادیب مشگین‌شهر را یکی از مناطق آتیه دار در حوزه گردشگری دانست و ادامه داد: بخشی از اقتصاد شهرستان بر پایه صنعت گردشگری است و برنامه‌ریزی برای توسعه گردشگری در مسیر توسعه این شهرستان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام
captcha