دانشگاه‌ها پایگاه مهم پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی هستند
کد خبر: 4186034
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

دانشگاه‌ها پایگاه مهم پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی هستند

سردار ابوالفضل اسلامی با بیان اینکه مراکز آموزش عالی از پایگاه‌های مهم پیروزی و تثبیت انقلاب اسلامی به‌شمار می‌روند، گفت: دانشگاه محل تولید علم، پژوهش و اندیشه‌ورزی است و باید با حضور دانشجویان مؤمن و انقلابی به محور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی تبدیل شود.

سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، سردار سرتیپ دوم پاسدار ابوالفضل اسلامی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به‌مناسبت فرارسیدن ۱۶ آذرماه، روز دانشجو با اشاره به نقش ویژه‌ای که برای دانشجویان در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی تعریف شده است، اظهار کرد: دانشجویان پس از پیروزی انقلاب نیز نقش مهمی در دفاع مقدس و بازسازی و توسعه کشور در سال‌های پس از جنگ تحمیلی برعهده داشته‌اند.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ها همواره از اماکن مهم ترویج فرهنگ و گفتمان انقلاب اسلامی بوده است، افزود: دانشجویان نقش مهمی در استکبارستیزی و قطع کردن پای آمریکا به‌عنوان پدرخوانده استکبار جهانی از ایران بر عهده داشتند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با تأکید بر اهمیت دانشگاه‌ها در جهت ترویج گفتمان انقلاب اسلامی و تولید اندیشه و علم و دانش افزود: دشمنان درصدد استحاله فرهنگی، علمی، بصیرتی دانشگاه‌ها هستند تا از یک سو مانع نقش‌آفرینی دانشگاه‌ها در توسعه و رشد کشور شوند و از طرفی دانشگاه را به‌عنوان یک سنگر مستحکم انقلاب اسلامی از کارکرد اصیل خود باز دارند.

اسلامی با اشاره به ضرورت جهاد تبیین و بصیرت‌افزایی در دانشگاه‌ها و آشناکردن دانشجویان با دستاوردهای انقلاب اسلامی یادآور شد: دانشگاه محل تولید علم، پژوهش و اندیشه‌ورزی است و باید با حضور دانشجویان مؤمن و انقلابی به محور تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و تمدن نوین اسلامی تبدیل شود.

 

انتهای پیام
captcha