بصیرت‌افزایی نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است
کد خبر: 4186392
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۷

بصیرت‌افزایی نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه، گفت: بصیرت‌افزایی، روشنگری و آگاهی‌بخشی به نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است.

حجت الاسلام گرزین مدیر کل تبلیغات گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام عباسعلی گرزین، مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در نشست صمیمی با مسئولین سیستانیهای هیئتی و فرهنگی که امروز، ۱۵ آذر در سالن جلسات تبلیغات گلستان برگزار شد، نقش هیئات دینی در تداوم انقلاب اسلامی بی‌بدیل دانست و گفت: هر جا سخن از سلحشوری و مقاومت و ایستادگی بوده همیشه سیستانیها در آنجا حضور فعال داشته و نقش تو را به خوبی انجام دادند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان‌اینکه در استان گلستان همه اقوام در کنار هم زندگی مسالمت آمیزی را دارند، افزود: کنار هم بودن اقوام نشان‌دهنده وحدت و انسجام و یکپارچگی اقوام بوده و این با همین روحیه توانستیم در دشمنان که می‌خواستند وحدت اسلامی را خدشه دار کنند فائق بیایم.

حجت‌السلام گرزین تصریح کرد: شناسایی و معرفی مفاخر ارزشمند ایرانی به مردم و جامعه بسیار امر ضروری و حیاتی است و ما باید قبل از اینکه شخصیت‌های و برندهای خارجی را به کودکان ما بشناسانیم به مفاخر خود اهمیت داده و آنها را الگو قرار دهیم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه به نقش و اهمیت هیئت‌های مذهبی در جامعه اشاره كرد و بیان كرد: هیئت‌های مذهبی نقش بسزایی را در هدایت مردم دارند و پرچم دین و اهل‌بیت(ع) را در دست دارند و به همین دلیل تبلیغات اسلامی از برنامه‌ها و کارهای هیئت‌های مذهبی حمایت می‌کنند.

وی تأثیرگذاری مداحان و روحانیان در هدایت انسان‌ها اشاره و اظهار کرد؛ مداحان و هیئت‌های مذهبی در واقع رابطان بین عواطف و احساسات مردم به اهل‌بیت اسلام هستند بنابراین می‌توانند با برنامه‌ریزی اصولی خود بر درجات و معرفت انسان‌ها بیافزایند.

حجت‌الاسلام گرزین با اشاره به نقش هیئت‌های مذهبی در راستای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی در جامعه، گفت: بصیرت‌افزایی، روشنگری و آگاهی‌بخشی به نسل جوانان از اصلی‌ترین رسالت‌های هیئت‌های مذهبی است.

انتهای پیام
captcha