بسترسازی برپایی نماز با همراهی دستگاه‌ها لازم است
کد خبر: 4186581
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۷

بسترسازی برپایی نماز با همراهی دستگاه‌ها لازم است

استاندار لرستان با بیان اینکه برپایی پرشور نماز جماعت به عنوان یک فریضه اساسی باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده کرد، گفت: اگر بسترهای لازم فراهم شود قطعاً برپایی نماز جماعت با شکوه و استقبال بیشتر برگزار خواهد شد.

شورای اقامه نماز لرستانبه گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان، فرهاد زیویار، استاندار لرستان عصر پنج‌شنبه، ۱۶ آذرماه در جلسه شورای اقامه نماز استان، اظهار کرد: برای برپایی پرشور نماز جماعت به عنوان یک فریضه اساسی باید از ظرفیت تمامی دستگاه‌ها استفاده کرد.

وی با اشاره به این موضوع که کسری‌هایی برای برپایی در مسیرهای بین راه و ادارات وجود دارد، بیان کرد: اگر بسترهای لازم فراهم شود قطعاً برپایی نماز جماعت با شکوه و استقبال بیشتر برگزار خواهد شد.

زیویار جمهوری اسلامی ایران را تنها حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری دینی با رهبری ولی‌فقیه برشمرد و گفت: دولت برای برپایی پرشورتر نماز موظف است برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام دهد.

استاندار لرستان به جلسه شورای اقامه نماز استان اشاره کرد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مختلف در این جلسه نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند که بعد از تبادل نظر مواردی برای اجرا به تصویب رسید.

انتهای پیام
captcha