برگزاری سلسله نشست‌های «فرهنگ مهدویت در خانواده» در دزفول
کد خبر: 4186749
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۸

برگزاری سلسله نشست‌های «فرهنگ مهدویت در خانواده» در دزفول

تولید و ضبط سلسله نشست‌های «فرهنگ مهدویت در بین خانواده‌ها» به‌مناسبت ایام فاطمیه در بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول آغاز شد.

مهدویتماشاءالله مقامیان‌زاده، مسئول سمعی بصری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان گفت: به‌مناسبت ایام فاطمیه، تولید و ضبط سلسله نشست‌های تصویری با موضوع «فرهنگ مهدویت در بین خانواده‌ها» را آغاز کردیم.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها با حضور کارشناسان دینی و مذهبی همراه است و بنا به درخواست شکبه‌های مختلف صداوسیما برای پخش در اختیار آنها قرار می‌گیرد، افزود: با توجه به اهمیت خانواده و باورهایی که در این فضا شکل می‌گیرد، کارشناسان دعوت شده در این برنامه، نکات مهمی را درباره پرورش فرزندان براساس فرهنگ مهدوی بیان می‌کنند.

مسئول سمعی بصری بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) شهرستان دزفول گفت: یکی دیگر از برنامه‌های این مجموعه فرهنگی در بخش صدا، تولید برنامه «نجوای انتظار» با موضوع خوانش شعر و دکلمه است. تلاش ما این بوده است که در خوانش‌ها از ظرفیت جوانان استفاده کنیم. از همین رو از طریق کانون‌های مساجد، آموزش و پرورش و کانون‌های شعر افراد مستعد برای خوانش شعر یا دکلمه انتخاب می‌شوند.   

وی در پایان گفت: همچنین با همکاری بنیاد فرهنگی مهدی موعود(ع) و آموزش و پرورش شهرستان، دوره‌های آموزشی مهدویت در دو سطح دانش‌آموزان و معلمان نیز برگزار شد.

انتهای پیام
captcha