اجرای ۱۰۰ برنامه در اسدآباد همزمان با ایام فاطمیه
کد خبر: 4187001
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵

اجرای ۱۰۰ برنامه در اسدآباد همزمان با ایام فاطمیه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد از اجرای‌ بیش از ۱۰۰ برنامه همزمان با ایام فاطمیه در این شهرستان خبر داد و گفت: همزمان با این ایام ۷۳ نفر از آقایان و بانوان مبلغ بومی و اعزامی به مناطق مختلف اسدآباد اعزام می‌شوند.

فاطمیهعلی‌اصغر طالبی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت دخت نبی رسول اکرم(ص) اظهار کرد: همزمان با ایام فاطمیه بیش از ۱۰۰ برنامه مختلف از سوی اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد با همکاری سایر نهادهای فرهنگی و مذهبی این شهرستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه کتاب در این ایام افزود: این نمایشگاه به‌صورت تخصصی با محوریت «زن، خانواده و کودک» و بخش تبلیغ تا ۳۰ آذرماه در حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند از آن بازدید کنند.

طالبی از اعزام ۷۳ نفر از آقایان و بانوان مبلغ بومی و اعزامی به مناطق مختلف اسدآباد خبر داد و گفت: برگزاری جلسه سخنرانی، عزاداری و روضه‌خوانی خانگی با حضور این مبلغان انجام خواهد شد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی اسدآباد برگزاری دسته عزاداری همراه با تشییع تابوت نمادین را از برنامه‌های ایام فاطمیه در شهرستان برشمرد و تصریح کرد: اجتماع فاطمیون، علویان و همایش آمران به معروف، برنامه معجزه مادری و همایش مبلغین از جمله برنامه‌های این ایام در اسدآباد است.

وی به اعزام مبلغ و سخنرانی در روستاها و مؤسسات و جلسات خانگی قرآن اشاره کرد و گفت: توزیع نذورات بین هیئت‌ها، برنامه‌های مختلف عزاداری و روضه‌خوانی توسط هیئت‌های مذهبی اسدآباد، ختم قرآن و ختم صلوات به یاد حضرت زهرا(س) و تولید محتوا در فضای مجازی در راستای جهاد تبیین در پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی و عطر افشانی و مراسم در گلزار شهدای گمنام از برنامه‌های ایام فاطمیه در اسدآباد است.

انتهای پیام
captcha