شرکت مدیران کانون‌های تخصصی خواهران اردبیل در کنگره ملی فعالان
کد خبر: 4187077
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳

شرکت مدیران کانون‌های تخصصی خواهران اردبیل در کنگره ملی فعالان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل گفت: مدیر مسئولان کانون‌های تخصصی خواهران این استان در نخستین کنگره ملی فعالان خواهر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور شرکت می‌کنند.

مصطفی آمون مدیرستاد کانون مساجد استان اردبیلبه گزارش ایکنا، به نقل از ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل، مصطفی آمون، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان اردبیل، ۱۹ آذرماه در سخنانی گفت: بیش از ۴۰ کانون تخصصی خواهران در استان اردبیل ایجاد شده و مدیران این کانون‌ها در 9 آذرماه در گردهمایی استانی دوره آموزشی مقدماتی کانون‌های تخصصی خواهران را سپری کردند. 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل تصریح کرد: تقویت گفتمان الگوی زن (زن در انقلاب اسلامی) در مقابل نسخه‌های منحط غربی و شرقی و ایجاد و احیای الگوی تعالی و سرآمدی دختران در بستر مساجد اهداف ایجاد کانون‌های تخصصی خواهران است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن با تمام توان جایگاه خانواده در رأس آن نقش کلیدی بانوان در خانواده و جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند و از این‌رو ضروری است که راهبرد و برنامه عملیاتی مناسبی برای مقابله با این توطئه‌ها تدارک دیده شود.

آمون بیان کرد: بانوان علاقه‌مند در حوزه‌های فرهنگی و تربیتی می‌توانند فرم تقاضانامه تأسیس کانون ویژه خواهران را از سامانه زیست بوم بچه‌های مسجد به آدرس www.bachehayemasjed.ir دریافت کرده و با تأیید امام جماعت یا هیئت امنای مسجد اقدام به تأسیس کانون ویژه خواهران کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد اردبیل با اشاره به برگزاری نخستین کنگره ملی مدیران کانون‌های تخصص خواهران کشور گفت: مدیران کانون‌های تخصصی خواهران استان اردبیل در ۲۱ آذرماه جاری در کنگره ملی فعالین خواهر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور حضور خواهند داشت.

انتهای پیام
captcha