نهادهای آموزشی ارکان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف هستند
کد خبر: 4187120
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۶

نهادهای آموزشی ارکان ترویج فرهنگ حجاب و عفاف هستند

استاندار کردستان با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف رسالت اصلی آموزش‌و‌پرورش و دانشگاه‌ها است، گفت: در مقابله با بی‌حجابی، رسالت نظام آموزشی و تربیتی در آموزش‌و‌پرورش و دانشگاه‌ها تکلیف سنگینی است لذا این دو نهاد آموزشی موظفند عمیق‌تر به این امر بپردازند.

نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان

به گزارش  ایکنا از کردستان، اسماعیل زارعی کوشا، استاندار کردستان امروز، ۱۹ آذر در نشست ستاد  امر به معروف و نهی از منکر که در محل سالن شهدای گمنام برگزار شد، گفت: موضوع رعایت حجاب و حفظ سلامت اداری باید جزو اولویت‌های ویژه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با اشاره به نقش مؤثر امر به معروف و نهی از منکر در سلامت سیستم اداری افزود: طبق ارزیابی‌های انجام شده، وضعیت حجاب و عفاف هم در سطح ادارات مطلوب است و مشکلی در این زمینه نداریم.

استاندار کردستان بیان کرد: اگر دولت و دستگاه‌های اداری اعم از  نظام اداری کشور و قوه مجریه به دنبال سالم‌سازی فضای عمومی جامعه هستند، اولویت با رعایت حجاب و عفاف توسط کارکنان اداراتی است که بیشتر با مردم ارتباط دارند.

وی با بیان اینکه کاهش فساد اداری اعتماد عمومی را به همراه دارد، ادامه داد: در اولویت قراردادن این مهم به عنوان یک ضرورت و تکلیف، نقش مؤثری در سلامت سیستم اداری دارد و با تحقق آن بسیاری از منکرات در جامعه اصلاح می‌شود.

زارعی‌کوشا نظارت بر فضای اداری را تکلیف اصلی مدیران ذکر کرد و گفت: اگر تخلفی گزارش شود به فوریت رسیدگی و بررسی می‌شود و باید با متخلفان در سطح ادارات قاطعانه برخورد شود.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ حجاب و عفاف رسالت اصلی آموزش‌و‌پرورش و دانشگاه‌ها است، گفت: در مقابله با بی حجابی، رسالت نظام آموزشی و تربیتی در آموزش‌و‌پرورش و دانشگاه‌ها تکلیف سنگینی است و موظف هستند عمیق‌تر به این امر بپردازند.

استاندار کردستان دعوت به مشارکت در انتخابات را  مصداق امر به معروف دانست و گفت: مقام معظم رهبری در راس هرم این نظام با آن نگاه مشرف بر دنیا، اولویت مشارکت حماسی و حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرارداده‌اند.

وی یادآور شد: حضور حماسی مردم با بصیرت استان در استقبال از رئیس جمهور و فضایی که توسط آحاد جامعه استان در هفته وحدت،  برنامه‌ها، جشن‌ها و جشنواره‌ها شکل گرفته است، بهبود شرایط اجتماعی را نشان می‌دهد و خواسته معاندان را باطل و دشمنان را ناامید کرده است، لذا حفظ و ارتقای این شرایط وظیفه مدیران و مسئولین در استان است.

انتهای پیام
captcha