راه‌اندازی ۶۵ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی
کد خبر: 4187671
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

راه‌اندازی ۶۵ پنل خورشیدی برای مددجویان کمیته امداد خراسان‌جنوبی

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی از بهره‌برداری از پنل‌های خورشیدی پنج کیلوواتی در منزل ۶۵ مددجوی روستایی تحت حمایت این نهاد از ابتدای امسال خبر داد.

به گزارش ایکنا از خراسان جنوبی، علی اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان‌جنوبی، علی‌اکبر نخعی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌جنوبی امروز، ۲۲ آذرماه در سخنانی گفت: طرح تولید برق خورشیدی با هدف ایجاد اشتغال و خودکفایی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد که هیچ منبع درآمد یا توان اشتغال ندارند، اجرا می‌شود و هر پنل خورشیدی توانایی تولید پنج کیلووات در ساعت برق را دارد.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در این طرح پس از نصب پنل ورود انرژی برق تولیدی به مدار، به‌طور متوسط در سال اول حدود دو میلیون تومان و‌ بعد از پنج سال تا پنج میلیون تومان برای هر خانوار درآمد دارد.

نخعی بیان کرد: اجرای این پروژه‌ها به لحاظ فیزیکی فعالیت سختی برای مددجویان ندارد و تنها باید افراد در حفظ و نگهداری آن دقت کافی را داشته باشند و به تمامی افراد دارای طرح آموزش لازم داده شده است.

انتهای پیام
captcha