امیدآفرینی به مردم سرلوحه کار مسئولان شود
کد خبر: 4187704
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷

امیدآفرینی به مردم سرلوحه کار مسئولان شود

امام جمعه شاهرود با بیان اینکه امیدآفرینی، تسهیل‌گری و خدمت روان و آسان به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی باید مورد توجه مسئولان باشد گفت: این امر ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

حجت الاسلام امینی امام جمعه شاهرود

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از دفتر امام جمعه شاهرود، حجت‌الاسلام عباس امینی، امام جمعه، شب گذشته، 21 آذر در نشست شورای فرهنگ عمومی شاهرود  با بیان اینکه امیدآفرینی، تسهیل‌گری به مردم در هر شرایط زمانی و مکانی باید مورد توجه مسئولان باشد اظهار کرد: سهم مشارکت مسئولان برای حضور گسترده مردم در انتخابات پیش‌رو افزایش امیدواری در جامعه است.

وی افزود: دشمنان از وارد کردن هرگونه هجمه تبلیغاتی به اصل نظام اسلامی فروگذاری نمی‌کنند که در این راستا خدمت به مردم توسط مسئولان باید همواره مد نظر باشد تا نقشه‌های دشمنان بی‌تاثیر شود.

امام جمعه شاهرود در خصوص برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه اظهار کرد: نامزد‌های انتخاباتی ایجاد شور و انگیزه به منظور تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت‌الاسلام امینی در بخش به نامه ۵۳ نهج البلاغه امیرالمومنان (ع) به مالک اشتر در زمینه حکمرانی اشاره کرد و افزود: مسئولان خیانت معاونان، کارگزاران و زیردستان را پس از تایید چند نفر از افراد امین، مورد بررسی قرار دهند و تنبیه فرد متخلف را در دستور کار داشته باشند تا برای دیگران درس عبرت شود. 

انتهای پیام
captcha