آغاز رقابت 190 متسابق در چهل و سومین دوره مسابقات نهایی قرآن نیروی پدافند هوایی ارتش
کد خبر: 4189142
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

آغاز رقابت 190 متسابق در چهل و سومین دوره مسابقات نهایی قرآن نیروی پدافند هوایی ارتش

رئیس عقیدتی سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌ شرق از آغاز رقابت 190 متسابق در چهل و سومین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم ویژه کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق خبر داد.

مسابقات قرآنبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عدیده، رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌ شرق، امروز 29 آذرماه، در آیین چهل و سومین دوره مسابقات نهایی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه نیروی پدافند هوایی ارتش که در مسجد ولیعصر شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد، با اشاره به ضرورت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه، اظهار کرد:‌ قرآن کریم پشتوانه دین و انقلاب اسلامی ایران در دوره‌ها و عرصه‌های مختلف است.

وی افزود: قرائت قرآن و در کنار آن حفظ کامل قرآن بسیار ارزشمند و ثواب عظیم دارد که باید به این موضوع در زندگی بیشتر توجه شود. 

عدیده با اشاره به ضرورت احساس مسئولیت دست اندرکاران فرهنگی،‌ آموزشی و تربیتی نظام در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، تصریح کرد: عدم آموزش اخلاق و تربیت قرآنی در مدارس و محیط‌های آموزشی‌ از عوامل ایجاد خسارت‌های فرهنگی و اجتماعی در عصر امروز است.

رئیس عقیدتی-سیاسی منطقه پدافند هوایی شمال‌ شرق  اصول و قوانین نظام اسلامی ایران را برگرفته از دستورات الهی قرآن کریم دانست و بیان کرد: خانواده‌ها از دوران کودکی، فرزندان خود را با الفبای قرآنی و اخلاق دینی آشنا کنند.

وی در پایان با اشاره به رقابت بیش از 190 نفر متسابق قرآنی، گفت: این مسابقات در رشته‌ های قرائت، تحقیق و ترتیل حفظ 1، 3، 5، 10، 15، 20، 25 جزء و حفظ کل، اذان و مفاهیم برگزار شد و نفرات برتر این مرحله به مسابقات نهایی قرآن کریم ارتش جمهوری اسلامی ایران راه پیدا خواهند کرد.

انتهای پیام
captcha