حمایت از تشکل‌های مردمی گردشگری تقویت شود
کد خبر: 4189722
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۸

حمایت از تشکل‌های مردمی گردشگری تقویت شود

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌ها وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری فارس گفت: تشکل‌های قوی و سازمان‌های مردم‌نهاد خوبی در حوزه سه‌گانه استان فارس وجود دارد که باید زیرساخت‌های حمایتی از آنان تقویت شود.

جواد واحدی، معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستیبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، جواد واحدی، معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی امروز، سوم دی‌ماه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی استان فارس گفت: در تمامی حوزه‌های مدیریتی و گردشگری در فارس اتفاقات بسیار خوبی روی داده است که نشان از هم‌افزایی و همدلی بین مدیریت و تشکل‌های بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: تشکل‌های قوی و سازمان‌های مردم‌نهاد خوبی در حوزه سه‌گانه استان فارس وجود دارد که باید زیرساخت‌های حمایتی از آنان تقویت شود.

واحدی با بیان اینکه فارس در حوزه‌های مختلف رتبه خوبی در کشور را کسب کرده است، بیان کرد: استان فارس با ظرفیت‌ها و پتانسیل بالایی که دارد و با ایجاد رقابت و تقویت زیرساخت‌ها، می‌تواند رتبه‌های برتر در کشور را از آن خود کند.

معاون امور مجلس و حقوقی استان‌های وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با اشاره به نقش فارس در عرصه گردشگری گفت: با رونق گردشگری در فارس به بحث اقتصاد کشور کمک شایانی خواهد شد.

در ادامه مراسم محمد فرخ‌زاده، معاون هماهنگی امور زائران و گردشگری استانداری فارس گفت: با توجه به اینکه وزارت میراث فرهنگی نوپاست، محدودیت در منابع و قوانین نباید مانع رشد گردشگری و ظرفیت‌های فارس شود.

وی با تأکید بر جذب سرمایه‌گذاران در بحث میراث فرهنگی با بیان اینکه توجه به سرمایه‌گذاری و اقتصادمحوری پایه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: از دستاوردهای سفر ریاست جمهوری به استان فارس، امضای ۲۰ تفاهم‌نامه است که توانستیم سه برابر میانگین کشوری بودجه در سفر ریاست جمهوری جذب کنیم.

انتهای پیام
captcha