پیام سپاه لرستان در پی شهادت سردار «سید رضی موسوی»
کد خبر: 4189984
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸

پیام سپاه لرستان در پی شهادت سردار «سید رضی موسوی»

سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با صدور پیامی شهادت سردار «سیدرضی موسوی» از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه را تسلیت گفت.

پیام تسلیتبه گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی سپاه لرستان، در پی شهادت سردار «سیدرضی موسوی» سپاه لرستان در پیامی شهادت این سردار سرافراز سپاه قدس و از مستشاران نظامی قدیمی سپاه در سوریه را تبریک و تسلیت گفت که متن پیام سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان به شرح زیر است:

«بسم الله القاصم الجبارین

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا (سوره احزاب آیه ۲۳)

برخی از مؤمنان، بزرگمردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند وفا کردند و بر آن عهد ایستادگی کردند تا در راه خدا شهید شدند و برخی به انتظار فیض شهادت مقاومت کرده و عهد خود را تغییر ندادند.

شهادت سردار سرافراز و  مجاهد راستین سید رضی موسوی در میدان‌های حمایت از انقلاب اسلامی و کمک‌های مستشاری به جبهه مقاومت را به محضر امام زمان(عج)، رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده محترم آن سردار رشید و ملت شریف و شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نماییم.

بی‌شک اجر و پاداش سال‌ها رشادت و تلاش بی‌ریا و صادقانه این شهید عزیز و مجاهد از ابتدای انقلاب پرشکوه اسلامی و دوران دفاع مقدس تاکنون در دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی چیزی جز شهادت و پیوستن به سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و همرزمان و همسنگران شهیدش از جمله یار دیرینش حاج قاسم سلیمانی نبود.

قطعاً راه و صراط مستقیم ایثار و شهادت زیباترین و بهترین اثر برای رسیدن به قرب الهی است و شهدای عزیز با عبور از این راه همیشه در عرصه روزگار به یادگار می‌مانند و مردم ولایتمدار ایران اسلامی همیشه و همواره قدردان این چراغ‌های درخشان هستند.

خون شهید موسوی و سایر شهدای گرانقدر جبهه‌های مقاومت گواهی بر این حقیقت روشن است که رژیم خونخوار و وحشی صهیونیستی و آمریکای جنایتکار همان طور که رهبر معظم انقلاب فرموده اند به زودی به نقطه پایانی نزدیک خواهند شد، چون خون شهدا عزم رهروان این عزیزان و جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

از خداوند متعال طلب می‌کنیم ما را رهرو شهدا و قدردان ایثار صادقانه این عزیزان و در زمره مجاهدان فی سبیل الله در خط مقدم نبرد با نظام سلطه و استکبار قرار دهد.»

انتهای پیام
captcha