هدف کمیته امداد رضایت‌مندی مددجویان است
کد خبر: 4190147
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

هدف کمیته امداد رضایت‌مندی مددجویان است

علیرضا حسین‌نژاد در دیدار با فرماندار اردبیل گفت: با حفظ عزت نفس و کرامت انسانی خانوار تحت حمایت، خدمات مختلفی به مددجویان ارائه می‌شود که هدف اصلی کمیته امداد نیز ایجاد رضایت‌مندی اقشار آسیب‌پذیر است.

هدف کمیته امداد رضایت‌مندی مددجویان استبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد اردبیل، پنجم دی ماه در دیدار با فرماندار اردبیل اظهار کرد: با وجود اینکه منابع محدود و نیاز‌های خانوار تحت حمایت با توجه به شرایط درمانی، مسکن، فرهنگی، اشتغال و سایر نیازمندی‌ها همواره رو به افزایش است، اما هدف اصلی کمیته امداد ارائه خدمات مختلف برای رضایتمندی مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه ارتقای سطح زندگی مددجویان تحت حمایت از برنامه‌های مهم کمیته امداد است، بیان کرد: توانمندسازی فکری و فرهنگی خانوار بی‌بضاعت جامعه و سوق دادن آن‌ها به سمت اشتغال پایدار از جمله راهکار‌های این نهاد در خودکفایی مددجویان است.

حسین‌نژاد در ادامه سخنان خود با اعلام اینکه در سال‌جاری ۲۴۸۸ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان اردبیل وارد بازار کار شده‌اند، اظهار کرد: تاکنون ۲۵۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل جزء ۴ تبصره ۱۸ تسهیلات برای مددجویان تحت حمایت پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل تعداد طرح‌های معرفی شده به بانک‌ها را ۴۳۹۲ طرح با مبلغ تسهیلات اعطایی بانک‌ها به ارزش ۵۱۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: از بانک‌های عامل خواستاریم تا بیش از پیش به جذب این منابع کمک کنند تا شاهد اشتغال‌زایی برای تعداد بیشتری از مددجویان و سایر اقشار آسیب‌پذیر باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به صورت روزانه و هفتگی پرداختی بانک‌ها را از محل تبصره ۱۸ و سایر منابع پیگیر هستیم تا موانع و مشکلات رفع و سرعت بیشتری را در روند پرداخت این تسهیلات شاهد باشیم.

در ادامه این دیدار، سیدمحمد اعتماد حجازی، فرماندار اردبیل گفت: با ارائه خدمات و دستگیری از نیازمندان باید تلاش کرد که رضایت‌مندی آن‌ها جلب شود که اگر این مهم اتفاق بیفتد، رضایت‌مندی اجتماعی حاصل خواهد شد.
وی با اشاره اینکه فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه اشتغال‌زایی بسیار مناسب است، بیان کرد: اشتغال و ایجاد درآمد پایدار برای قشر محروم جامعه، امید آفرینی در بین آن‌ها را رقم خواهد زد تا با روحیه بالاتری به سمت خوداتکایی حرکت کنند.

انتهای پیام
captcha