۹ دی اثبات استکبارستیزی نسل سوم انقلاب ایران است
کد خبر: 4190679
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل:

۹ دی اثبات استکبارستیزی نسل سوم انقلاب ایران است

حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده گفت: حماسه ۹ دی، خروش و جوشش ملت حسینی و ولایی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان و اثبات استکبارستیزی نسل سوم انقلاب است.

۹ دی اثبات استکبارستیزی نسل سوم انقلاب در تاریخ ایران اسلامی استبه گزارش ایکنا، به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی اردبیل، حجت‌الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل، در سخنانی ضمن گرامیداشت یوم‌الله ۹ دی، روز بصیرت و ولایت، این روز را تجلی میثاق امت با ولایت، دشمن‌شناسی و پرده‌گشایی از چهره فتنه‌گران و نفاق دانست.

وی گفت: حماسه ۹ دی، یوم‌الله نسل سوم انقلاب و خروش و جوشش ملت حسینی و ولایی ایران در برابر دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمنان بود که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری یکی از موارد جلب رحمت الهی بود که مردم به یاد حضرت سیدالشهدا(ع) به صحنه آمدند و بساط فتنه‌گران را برچیدند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی اردبیل با یادآوری اینکه ملت ایران در پایبندی به اصول و ارزش‌های انقلاب و رهنمودهای مقام معظم رهبری به هیچ‌کس اجازه توطئه و خدشه وارد کردن به آرمان‌ها را نمی‌دهد، تصریح کرد: در حماسه ۹ دی، تمام گردن‌کشان داخلی و خارجی شکست سختی خوردند و برای همیشه به این حقیقت پی بردند که در برابر اراده ملت ایران نمی‌توانند حرکتی داشته باشند.

اتحاد مردم در 9 دی حربه دشمنان را خنثی کرد

جعفرزاده گفت: در ۹ دی انسجام ملت ایران قدرتی سیل‌آسا را به‌وجود آورد و با روحیه‌ای که ملت ایران از این خروش و حرکت سیل‌آسا به دست آوردند، سبب شد تا حربه دشمنان خنثی شود.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان اردبیل ۹ دی را تجلی واقعی از استیصال دشمن در برابر اراده آهنین این ملت توصیف کرد و ادامه داد: انسجام داخلی در سایه قدرت‌نمایی ملت در این روز متجلی شد و بار دیگر انقلاب روحیه‌ای مضاعف و نشاطی افزون‌تر پیدا کرد تا در ادامه مسیر بتواند حربه دشمن را خنثی کند.

جعفرزاده پیام ۹ دی را دشمن‌شناسی و ولایتمداری عنوان کرد و گفت: توجه به ولایت، راه نجات امت اسلامی است که مردم را به سر منزل مقصود می‌رساند، لذا بهترین راه برای اعتلای بیش از پیش پرچم ایران اسلامی، تداوم راه شهدا و رهبری و حفظ وحدت اسلامی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با تسلیت شهادت سردار سرافزار ایران اسلامی سیدرضی موسوی گفت: قطعاً پاداش سال‌ها مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه آن شهید عزیز از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرمین شریفین آل‌الله و امنیت پایدار کشور در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار، جز شهادت و همنشینی با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) و هم‌سنگران شهیدش نبود.

جعفرزاده تأکید کرد: بدون تردید خون پاک شهید سیدرضی موسوی و دیگر شهدای مقاومت همچون سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، چهره پلید شیطان بزرگ و رژیم غاصب صهیونیستی را رسوا خواهد کرد و این اقدامات مذبوحانه و ناجوانمردانه در به شهادت رساندن اسوه‌های ایثار و شهادت، نابودی و شکست رژیم جعلی صهیونیستی را تسریع خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha