سربازان پیشگامان دفاع از امنیت ملی هستند
کد خبر: 4190860
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵

سربازان پیشگامان دفاع از امنیت ملی هستند

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: سربازان به معنای واقعی کلمه پیشگامان دفاع از تمامیت ارضی و امنیت ملی کشورمان محسوب می‌شوند.

سیدمهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، سیدمهدی رضوی، معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 9 دی در آیین تجلیل از برگزیدگان دوره‌های مهارتی سربازان که در سالن جلسات شهید مهدی باکری سپاه شهدای استان برگزار شد، گفت: سربازانی که در نیروهای مسلح مشغول خدمت هستند صرف‌نظر از اینکه در سپاه، بسیج،  نیروی انتظامی و ... باشند در دفاع از امنیت ملی و تمامیت ارضی کشورمان پیشگام هستند.

وی با بیان اینکه دوره‌های مهارتی در رشته‌های مختلف فنی با هدف مفید و خوشایند کردن دوران خدمت برای جامعه هدف برگزار می‌شود، ادامه داد: در خاتمه دوره‌های آموزشی، آزمون‌های تئوری و عملی برگزار می‌شود تا به افرادی که حدنصاب امتیاز را کسب کرده‌اند گواهینامه مهارتی توسط سازمان فنی و حرفه‌ای استان اعطا شود.

معاون اجرایی سپاه شهدای آذربایجان غربی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سالروز حماسه 9 دی روز ملی بصیرت و تجدید میثاق با ولایت قرار گرفته‌ایم، خاطرنشان کرد: این ایام یادآور اوج بصیرت و هوشیاری ملت بزرگ ایران اسلامی است.

رضوی ضمن ابراز خشنودی از اینکه ملت بابصیرت ایران اسلامی همیشه سر بزنگاه در صحنه حاضر می‌‌شوند، گفت: بنابراین دشمنان نظام اسلامی هرگز نتوانسته‌اند به اهداف شوم‌شان درباره کشورمان دست پیدا کنند از این به بعد هم نخواهند توانست.

انتهای پیام
captcha