تشخیص مسیر درست با داشتن اخلاص میسر می‌شود
کد خبر: 4190875
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۲

تشخیص مسیر درست با داشتن اخلاص میسر می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه هر چه قدر کار و مسیر ما دارای اخلاص باشد، بهتر می‌توانیم حقیقت را دریابیم، گفت: برای تشخیص مسیر درست نیاز به اخلاص داریم.

محمدخلیل عسکری، مدیرکل آموزش و پرورش فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، محمدخلیل عسکری،‌ مدیرکل آموزش و پرورش فارس امروز، ۹ دی‌ماه در مراسم معارفه سرپرست جدید سازمان دانش‌آموزی و مشاور جدید جوان مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: برای تشخیص شرایط فتنه، شناختی تحت عنوان بصیرت نیاز است و در واقع بصیرت مانند یک چراغ و قطب‌نما عمل می‌کند و حق را از باطل، صحیح را از ناصحیح و سره را از ناسره مشخص می‌کند.

مدیر کل آموزش و پرورش فارس افزود: هر چه قدر کار و مسیر ما دارای اخلاص باشد، بهتر می‌توانیم حقیقت را دریابیم و برای تشخیص مسیر درست نیاز به اخلاص داریم.

عسکری ادامه داد: مردم ایران با محوریت روحانیت ولایت‌مدار توانسته‌اند مسیر درست را به پیش برند و با رهنمودهای مقام معظم رهبری  از مشکلات عبور کرده‌اند.

وی خطاب به سرپرست جدید سازمان دانش‌آموزی و مشاور جدید جوان آموزش و پرورش استان گفت: انتظار داریم مدرسه‌محوری، دانش‌آموز محوری و نقش‌دهی به دانش‌آموزان، استفاده از ظرفیت راهبردی مدرسه‌محوری، مردمی‌سازی آموزش و پرورش، رویکرد انقلابی، اقدام جهادی و استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها اولویت کاری سازمان دانش‌آموزی قرار گیرد.

مدیر ل آموزش و پرورش فارس همچنین از اعضای شورای معاونین و روسای ادارات داخلی اداره کل خواست که اولویت‌های کاری خود را برای ۳ ماه پیش‌رو با دقت برنامه‌ریزی اعلام کنند.

یادآور می‌شود، در پایان این مراسم، ضمن تقدیر از زحمات مرتضی کریمی، رئیس سابق سازمان دانش‌آموزی فارس که به سمت مدیر آموزش و پرورش آباده منصوب شده است، محمدامین کرم‌زاده به عنوان سرپرست جدید این سازمان و رضا مرادی کوچی نیز به سمت مشاورجوان مدیرکل آموزش و پرورش استان منصوب شد.

انتهای پیام
captcha