نصب تمثال مطهر شهدای دانشجو در دانشگاه لرستان
کد خبر: 4191031
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

نصب تمثال مطهر شهدای دانشجو در دانشگاه لرستان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان گفت: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای که داریم اما از انجام کارهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شادت کوتاهی نکرده و در حال حاضر تعدادی تابلوی تمثال شهدای دانشجوی استان به همراه یک آیه از قرآن کریم تهیه و در محیط دانشگاه نصب شده است که می‌توان این کار را در سطح شهر نیز انجام داد.

محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، محمد حیاتی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، دهم دی‌ماه در جلسه کمیته قرآنی چله انقلاب که در سالن جلسات اداره‌کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: جامعه هدف ما غالباً دانشجویی است.

وی ادامه داد: برای دانشجویان و در خوابگاه‌های دانشجویی کلاس آموزشی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم و همچنین جلسات تلاوت تدبری قرآن کریم را داریم و همچنین ویژه کارکنان نیز دوره‌هایی برگزار می‌شود.

حیاتی با اشاره به فعال بودن کانون قرآن و عترت در دانشگاه لرستان، بیان کرد: دوره‌های آموزشی در این کانون ویژه دانشجویان، کارمندان و خانواده‌های آنها برگزار شده و در حال حاض نیز در حال برگزاری دوره روخوانی ویژه کارمندان این دانشگاه هستیم.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان ادامه داد: با توجه به محدودیت‌های بودجه‌ای که داریم اما از انجام کارهای فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شادت کوتاهی نکرده و در حال حاضر 70 تابلوی تمثال شهدای دانشجوی استان به همراه یک آیه از قرآن کریم تعبیه و در محیط دانشگاه نصب شده است که می‌توان این کار را در سطح شهر نیز انجام داد.

وی با اشاره به حضور رئیس دانشگاه لرستان هر شب در یک مسجد سطح شهر و برگزاری برنامه تفسیری با توجه به رشته تحصیلی که دارند، افزود: همچنین مسابقات و دوره‌های تدبری قرآن کریم ویژه دانشجویان، کارمندان و خانواده‌های آنها نیز در این دانشگاه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha