کرمان میزبان «کاروان قرآنی» می‌شود
کد خبر: 4191241
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۲

کرمان میزبان «کاروان قرآنی» می‌شود

مدیر دارالقرآن بسیج کشور از حضور کاروان قرآن در کرمان خبر داد و گفت: این کاروان به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور ۲۰ نفر از مسئولان قرآنی کشور و اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن در کرمان حضور دارد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیموئی مدیر دارالقرآن بسیج کشورحجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا لیموئی، مدیر دارالقرآن بسیج کشور در گفت‌وگو با ایکنا از کرمان از حضور کاروان قرآنی در کرمان خبر داد و گفت: این کاروان به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حضور ۲۰ نفر از مسئولان قرآنی کشور و اساتید، قاریان و حافظان بین‌المللی قرآن روز پنج‌شنبه، ۱۴ دی‌ماه وارد کرمان می‌شود و به مدت سه روز در استان حضور دارد. برنامه اصلی این کاروان شرکت در محفل انس با قرآن است که عصر روز جمعه، ۱۵ دی‌ماه در بیت‌الزهرا(س) برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن بسیج اظهار کرد: حضور در محفل قرآنی گلزار شهدای کرمان در صبح روز جمعه، ۱۵ دی‌ماه ساعت ۸:۳۰، دیدار با امام جمعه کرمان، بازدید از موزه دفاع مقدس و ستاد بازسازی عتبات در کرمان از دیگر برنامه‌های این کاروان قرآنی در کرمان است. علاوه بر این ۲۰ نفر، جامعه قرآنی کرمان نیز این کاروان را همراهی کرده و در برنامه‌ها حضور دارند.

انتهای پیام
captcha