۱۳ میلیارد ریال در طرح قرار دوازدهم در سمنان امسال اجرای نیت شد
کد خبر: 4191798
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷

۱۳ میلیارد ریال در طرح قرار دوازدهم در سمنان امسال اجرای نیت شد

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان گفت: در طرح قرار دوازدهم امسال بالغ بر ۱۳ میلیارد ریال از محل درآمد موقوفات، اجرای نیت شد.

حجت الاسلام علیزاده مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان

به گزارش ایکنا از سمنان، به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان، حجت‌الاسلام ستار علیزاده، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان امروز، 13 دی در آیین نمادین اهدای ۱۰ سری جهیزیه به جامعه هدف طبق نیت واقفین خیراندیش حاج رفیع شاهرودی و حاج حسین کاشانی در شاهرود گفت: در دی ماه امسال بالغ بر ۵ میلیارد ریال در قالب طرح قرار دوازدهم و با هدف اجرای امینانه نیات واقفین خیراندیش هزینه شده است. 

وی افزود: حدود دو سال از آغاز اجرای طرح قرار دوازدهم در بقاع متبرکه می‌گذرد و در طول این دو سال بالغ بر ٣۶ هزار بسته معیشتی و جهیزیه به ارزش 100 میلیارد ریال در قرار دوازدهم در استان سمنان اجرای نیت صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان در خصوص فلسفه اجرا و نامگذاری این طرح گفت: این طرح قراری است بین خانواده اوقاف و امور خیریه شامل کارکنان امنای بقاع متبرکه و اصحاب وقف با امام زمان (عج) تا در روز دوازدهم هر ماه بسته‌های معیشتی تهیه و بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حجت‌الاسلام علیزاده یادآور شد: به برکت اجرای این طرح، خدمات اجتماعی خوبی از جمله بسته‌های جهیزیه در کنار بسته‌های معیشتی به اقشار نیازمند کمک شده و از این طریق علاوه بر اجرای دقیق نیات واقفین خیراندیش و بهره‌مندی جامعه هدف واقعی از برکات وقف، آثار و برکات وقف برای افراد مختلف مشهودتر است و اعتمادسازی بیشتری نسبت به سنت حسنه وقف صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha