بهگزارش ایکنا به نقل از روابطعمومی ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان، آرمان وطندوست، معاون گردشگری و سرمایهگذاری ادارهکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان دیروز، ١٤ دیماه در نشستی که با حضور مشاور و بازرس ویژه حراست وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی برگزار شد، اظهار کرد: در راستای ساماندهی سرویسهای بهداشتی، در مرحله اول ٥٠ تابلوی راهنمای نمازخانه و سرویس بهداشتی در محورهای اصلی استان برای اطلاعرسانی گردشگران، مسافران و زائران نصب شد.
وی با بیان اینکه ساماندهی نمازخانه، مراکز خدماتی و سرویسهای بهداشتی در محورهای مواصلاتی استان از جمله اولویتهای این ادارهکل است، افزود: در ستاد اربعین استان در بحث عملکرد نمازخانهها و سرویسهای بهداشتی استان اعلام رضایت شده است.
معاون گردشگری و سرمایهگذاری کردستان بیان کرد: با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری کردستان، فرمانداران و شهرداران شهرستانهای استان، ٢١ نقطه در ورودی شهرها برای احداث سرویسهای بهداشتی و نمازخانه شناسایی شده است.
وی با اشاره به نصب بیش از ٢٠٠ برچسب رسیدگی به شکایات برای ارائه بهتر خدمات به گردشگران یادآور شد: مسافران و گردشگران میتوانند هرگونه مشکل در تمامی سرویسهای بهداشتی را با شماره ٠٩٦٢٩ در میان بگذارند که در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات و پیگیری مطالبات مردمی اقدام خواهد شد.
وطندوست در پایان گفت: بازدیدهای مستمر از سرویسهای بهداشتی واقع در محورهای گردشگری استان برای تجهیز و رفع نواقص این واحدها با جدیت درحال انجام است.
انتهای پیام