تجلی وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس در نمایشگاه پارس
کد خبر: 4192196
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
مدیرکل میراث فرهنگی فارس مطرح کرد:

تجلی وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری فارس در نمایشگاه پارس

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی پارس، نمودی از وحدت و همدلی در پیشبرد توسعه گردشگری استان فارس است.

محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی فارسبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، محمد ثابت اقلیدی، مدیرکل میراث فرهنگی فارس امروز، 15 دی‌ماه در حاشیه نمایشگاه گردشگری پارس و صنایع دستی گفت: سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع دستی و دومین نمایشگاه ملی بسیج، توانمندی‌های گردشگری استان فارس را به منصه ظهور رسانده است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ادامه داد: نمایشگاه بین‌المللی گردشگری پارس در شیراز یکی از رویدادهای مهم کشور به شمار می‌آید. حضور و مشارکت فعال بخش خصوصی در این نمایشگاه  از ویژگی‌های نمایشگاه است به طوری که با  تسهیل‌گری و فراهم کردن زمینه فعالیت ومشارکت بخش‌های خصوصی شاهد برگزاری هر چه مطلوب‌تر این رویداد ملی و بین‌المللی هستیم.

وی تصریح کرد: انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و جهان‌گردی، جامعه راهنمایان گردشگری، جامعه هتلداران، تشکل‌های مردم نهاد، انجمن دوستداران میراث‌فرهنگی و هنرمندان صنایع‌دستی دست به دست هم دادند و با مشارکت و همدلی این رویداد را رقم زدند.

ثابت اقلیدی افزود: معمولاً نمایشگاه‌های گردشگری و صنایع‌دستی یکی از پرمخاطب‌ترین رویدادهای کشور به شمار می‌آید واز مردم استان فارس دعوت می شود تا از این نمایشگاه دیدن کنند.

یادآور می‌شود، سیزدهمین نمایشگاه گردشگری بین‌المللی پارس و چهاردهمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی شیراز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس از ۱۳ تا ۱۶ دی‌ماه ۱۴۰۲ از ساعت ۱۶ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

انتهای پیام
captcha